וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה ביקשה לשאול את מלמד. עכו דרשה 200 אלף שקל על אז'ובל

16.8.2018 / 9:50

חלוץ עכו יגיע בהשאלה בלבד רק אם מחירו יירד. במועדון מעריכים שהדחה של באר שבע מול ניקוסיה תוביל לשחרור מלמד ומחפשים במקביל גם חלוץ זר. בשורה טובה לאלישע לוי: בניון יהיה כשיר לליגה

צילום: אלעד מלכה, עריכה מתן חדד

מכבי פתח תקוה פנתה ביממה האחרונה להפועל באר שבע וביקשה לשאול את גיא מלמד. במועדון הוחלט לנסות את האופציה הזאת לאחר שהדרישה עבור כרטיסו, 300 אלף יורו, יקרה מדי. במועדון מחפשים אלטרנטיבה לחלוץ זר, שאלישע לוי טרם מצא, ובמקביל פועלים גם בגזרות אחרות. לאחר שפנו אליו בתחילת הקיץ, בפתח תקוה שוב ביררו בפעם השניה את עלויות עסקת בן אז'ובל. עכו, שדרשה אז 900 שאלף שקל, דורשת כעת 800 אלף שקל תמורת 85 אחוז מהכרטיס. פתח תקוה ביקשה לשאול אותו ואלה דרשו 200 אלף שקל תמורת העסקה הזאת. החלוץ יצטרף רק אם מחירו יירד.

על פי מקורבים לעסקה, ההערכה היא שאם באר שבע תודח בסוף השבוע על ידי אפואל ניקוסיה, התנאים לשחרורו של חלוץ באר שבע ישתנו וייתכן שישוחרר בהשאלה. "אנחנו מחפשים במקביל גם חלוץ זר", הודו במועדון. "בכל מקרה, נביא רק שחקן התקפה שישדרג אותנו". לאחר ההחתמה, לידור כהן יוסט בחזרה לכנף שמאל.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
יוסי בניון בספק לפתיחת העונה. שבתאי להנהלה: לא אשחק בלאומית
ברקת הציעה למכבי פתח תקוה לרכוש את גיא מלמד. המחיר: 300 אלף יורו

שחקן מכבי פתח תקוה, יוסי בניון. יוסי ציפקיס
חדשות טובות. יוסי בניון/יוסי ציפקיס

בשורה טובה מגיעה מכיוונו של יוסי בניון: הקשר הגביר את קצב האימונים וייכלל בסגל למשחק הליגה מול בית"ר ירושלים. יחד עם זאת, הקשר יקבל מנוחה במשחק בשלב ה"נוק אאוט" של גביע הטוטו בטדי בשבת. מוחמד סרסור עדיין פצוע ובמועדון לא רוצים לסכן אותו. ייתכן שיהיה בסגל למחזור השני, אם כי נשקלת אפשרות לאפשר לו לחזור לאחר פגרת הנבחרת.

עדיין אין התקדמות בגזרת יובל שבתאי. במועדון מנסים להביא לשחרורו ושיחות מתקיימות עם השחקן בניסיון להגיע לסיכום בסיומו לא ישוחרר לצמיתות, אלא יושאל העונה וישוב בעונה הבאה. קובי מויאל מחזיק בהצעה נוספת ובמועדון מקווים שיוכלו להגיע להסדר עד תחילת השבוע, שיסלול את דרכו לקבוצה.

עוד באותו נושא

יוסי בניון בספק לפתיחת העונה. שבתאי להנהלה: לא אשחק בלאומית

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully