וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת הציעה למכבי פתח תקוה לרכוש את גיא מלמד. המחיר: 300 אלף יורו

7.8.2018 / 7:42

במועדון אישרו אך לא ירכשו את החלוץ בסכום הנדרש, בבאר שבע מכחישים. מלמד עצמו מעדיף להגיע בהשאלה. לשבתאי הוצע פיצוי, ניסיון לסיים את הסאגה. בניון יחמיץ את שני המשחקים הבאים

צילום: אלעד מלכה, עריכה מתן חדד

אלונה ברקת הבהירה אתמול (שני) לנציגי מכבי פתח תקוה כי היא מוכנה לשחרר את גיא מלמד בהעברה בלבד, זאת לאחר שכבר הסכמה לשחררו בהשאלה. בעלי באר שבע הציבה תג מחיר של 300 אלף יורו עבור השחקן. במועדון לא מתכוונים לרכוש את השחקן בסכום כזה ומנסים להגיע לפשרה. מלמד עצמו מעדיף להגיע בהשאלה. בעקבות המגעים, שנמשכים תקופה ארוכה, החלוץ אף נגרע מהסגל לצמד המשחקים מול ניקוסיה. בהפועל באר שבע הכחישו את הידיעה וטענו שלא היו דברים מעולם.

אתמול ניסו במועדון לקדם את עזיבת יובל שבתאי, שמועמד להפועל חדרה. לשחקן הוצע פיצוי מסוים כדי שיעבור. קובי מויאל ממתין בינתיים לסיום הסאגה הארוכה. הוא אמור לחתום בקבוצה לאחר ששבתאי יעזוב. עד אז, עשוי איתי טאקו הצעיר לקבל דקות במקום רומאריו פירס שהורחק. אפשרות אחרת שתורגלה באימון: דידייה ברוסו יתופקד כקשר אחורי כשלפניו ישחקו תומר בנבנישתי וגידי קאניוק.

יוסי בניון עדיין פצוע ויחמיץ את שני המשחקים האחרונים מול בני יהודה ורעננה. ההערכה היא שיחזור לאימונים מלאים בשבוע הבא. עודד אלקיים יפתח במשחק הקרוב בעמדת המגן הימני ונאור פסר יוסט שמאלה במקום גל שיש המורחק.

שחקן הפועל באר שבע גיא מלמד. יוסי ציפקיס
בדרך חזרה למכבי פתח תקוה? גיא מלמד/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully