וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון בספק לפתיחת העונה. שבתאי להנהלה: לא אשחק בלאומית

13.8.2018 / 9:26

הקשר יוכל לחזור תוך עשרה ימים לשורות מכבי פתח תקוה, אך יש שביעות רצון מקצב החזרה שלו למגרשים. בעיות מול שבתאי, שקובי מויאל מחכה לשחרורו. אלישע לוי רוצה לצרף חלוץ זר או את מלמד עד השבוע הבא

צילום: אלעד מלכה, עריכה מתן חדד

אחרי שכבר הודחה משלב חצי הגמר עוד לפני המחזור האחרון, במכבי פתח תקוה מתחילים להיערך למשחק האחרון שלהם לפני הליגה הסדירה - מול בית"ר ירושלים. המשחק בשבת, משחק בשלב ה"נוק אאוט" על מקומות 7-8 יהווה הכנה טובה לקראת המשחק מול אותה קבוצה במסגרת המחזור הראשון של ליגה העל. במועדון מוטרדים מהיכולת ההתקפית של הקבוצה וינסו לצרף את גיא מלמד או חלוץ זר כבר בשבוע הבא. יובל שבתאי הודיע לראשי המועדון כי לא יסכים לשחק בליגה הלאומית, מה שמעכב כרגע את שחרורו. קובי מויאל, שמחזיק גם בהצעה דומה מהלאומית, כבר סיכם את רוב הפרטים וממתין להתפתחויות.

יוסי בניון לא נכלל בסגל אתמול, אבל אחרי השיקום שעבר התברר כי ישנה שביעות רצון מקצב החזרה שלו. הוא לא ייכלל בסגל למשחק מול בית"ר ירושלים בשבת ונמצא בספק גם לפתיחת העונה, לאחר שהצוות הרפואי העריך שיוכל לחזור לאימונים מלאים תוך עשרה ימים. מוחמד סרסור לא צפוי להיות גם הוא בסגל משום שיחזור במועד סמוך למשחק ובצוות המקצועי לא רוצים לסכן אותו.

עוד בנושא
אשר אלון: "דורש לבדוק ולחקור את מעלליו של אלי טביב"
היום: פגישה מכרעת בין אלי טביב למשה חוגג בעניין בית"ר ירושלים
קלאוס סירב לפיצוי. מכבי חיפה: עזוב, או שכרטיסך יוקפא בשבוע הבא

יוסי בניון שחקן מכבי פתח תקוה. אלעד מלכה, מערכת וואלה
חוזר בהדרגה. יוסי בניון/מערכת וואלה, אלעד מלכה

תומאש סיבוק הוחלף אתמול בדקה השניה של המשחק מול הפועל רעננה, לאחר שספג מכה בברך. תחילה חששו במועדון כי מדובר בפציעה חמורה, אך מבדיקה ראשונית עולה כי יהיה כשיר לליגה. היום תיערך בדיקה מקיפה יותר והשחקן צפוי לקבל המלצה למנוחה קצרה.

עדיין אין כל התקדמות בנוגע למכירת מנור סולומון. פתח תקוה דורשת שלושה מיליון יורו עבור 50 אחוז מהכרטיס או חמישה מיליון עבור 85 אחוז. אם לא תגיע הצעה דומה, הוא יישאר עד ינואר.

עוד באותו נושא

בהתאחדות החליטו: הצוות הזר שימנה הרצוג ירוויח שכר שעתי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully