וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנבחרת החליטו: רק הודעה פומבית של זהבי תסלול את חזרתו לסגל

13.8.2018 / 7:29

אחרי התייעצות, הוחלט לא לבקש מהקפטן לשעבר לחזור אך אם יודיע על רצונו הוא ייפגש עם הרצוג. עוד הוחלט: הצוות הזר שימנה האוסטרי ירוויח שכר שעתי. שחקנים נגד המשחק בצפון אירלנד

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מאמן הנבחרת אנדראס הרצוג יכנס היום (15:00, שידור חי בוואלה! ספורט), מסיבת עיתונאים לרגל מינויו לתפקיד. במהלך מסיבת העיתונאים יתייחס המאמן האוסטרי לסוגיית ערן זהבי. בשיחות שקיים עם אנשי וועדת האיתור הבהיר הרצוג כי הנבחרת לא תפנה לזהבי בבקשה שיחזור ללבוש את המדים הלאומיים. אחד מחברי הוועדה הסביר כי "היוזמה צריכה להיות של ערן. הוא פרש מנבחרת ישראל ואם לא היה עושה זאת, הוא היה חוזר אחרי משחק אחד או שניים". בנבחרת כבר שלחו מסר בעניין לזהבי, שיצטרך להחליט האם להגיב באמצעות הרשת החברתית. אם זה יקרה, הרצוג יזום פגישה עם זהבי במטרה לשמוע ממנו שהוא מעוניין לחזור ומכאן תיסלל דרכו. "כל עוד ערן לא הוציא הודעה כזאת, או לא הביע נכונות לחזור, לא תהיה פניה מסודרת מטעם הנבחרת", אמרו אתמול בהתאחדות.

ומה לגבי הצוות שמתגבש מסביב להרצוג? כזכור, כבר למחרת המינוי אישרו בהתאחדות כי אלון חזן צפוי להתמנות לעוזר וכעת צריך הרצוג לקבל החלטה, בכפוף לאישור של ההתאחדות, לגבי מינוי הצוות הזר. בהתאחדות לכדורגל כבר קיבלו החלטה כי הצוות שימונה יקבל שכר על בסיס שעתי. כלומר, גם אם הצוות הזר שהרצוג יבחר אכן יגיע, הוא יצטרך לקחת בחשבון את מגבלות התקציב. כעת מנסים האוסטרים, שצפו אתמול במשחק בנתניה, לקבל תקציב נוסף על מנת להביא צוות איכותי לנבחרת.

עד כה חושב הבסיס לשכר באופן הבא: פזיותרפיסטים הרוויחו שכר על פי אימון, על פי חישוב של ארבע שעות עבודה. יום שהייה בחו"ל תורגל על פי עשר שעות. השכר: 91 שקל לשעה. מאמני הכושר והשוערים קיבלו 96 שקלים לשעה, שני אימונים שווים לעשר שעות ויום בחו"ל שווה עשר שעות. יחד עם זאת, עוזרי המאמן מקבלים שכר גבוה יותר, 150-200 שקל לשעה. "אין אפשרות לשלם לצוות זר עבור משרה מלאה. הם ישתכרו יפה, אבל על בסיס שעתי", אמרו. כזכור, שניים מהמועמדים הם קלאוס לינדנברגר, שעבר בעבד כמאמן שוערים בנבחרת אוסטריה ומאמן הכושר האנגלי רוג'ר ספריי, שאימן בנבחרת אוסטריה בשתי קדנציות שונות. ספריי כבר קיבל פניה מורטנשטיינר, אך עדיין לא התקבלה החלטה.

עוד בנושא
קלאוס סירב לפיצוי. חיפה: עזוב, או שכרטיסך יוקפא בשבוע הבא
מכבי נתניה מעדה וסידרה דרבי כפול בחצי גמר גביע הטוטו
בשל הכאבים בברכו: אלירן עטר יעבור בדיקת MRI

אנדראס הרצוג מאמן נבחרת ישראל. שלומי גבאי
מתחיל להיכנס לעניינים. אנדראס הרצוג/שלומי גבאי

שחקני הנבחרת לא אהבו את המועד שנקבע למשחק הידידות מול צפון אירלנד (11 בספטמבר) - מיד בצאת ראש השנה. העובדה הזאת תגרום לשחקנים להמריא למשחק יומיים קודם ולמעשה להפסיד את השהות בחג לצד המשפחות שלהם. "אני בטוח שאין שחקן יהודי אחד בסגל שלא כואב לו לצאת למשחק ביום כזה. אין לזה צורה", אמר אחד השחקנים שצפוי להיכלל בסגל. ואם זה לא מספיק, תנועה פרו-פלסטינית צפויה להפגין במהלך המשחק בבלפסט. בהתאחדות המקומית וגם בקרב חוג האוהדים של הנבחרת יצאו נגד ההפגנה וקראו להשאיר את הפוליטיקה מחוץ לספורט.

עוד באותו נושא

וילי רוטנשטיינר הוצג: "בטוח שאוכל לעשות בישראל את מה שעשיתי באוסטריה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully