וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאוס סירב לפיצוי. מכבי חיפה: עזוב, או שכרטיסך יוקפא בשבוע הבא

13.8.2018 / 7:54

היווני טרם סגר ברוסיה, במועדון מנסים להגיע להסדר מהיר אך החלוץ לא יירשם בכל מקרה לליגה. אלאך יצרף בכל מקרה קשר התקפי. רועי קהת קיבל אישור לחזור לאימונים, צפוי להיות כשיר לדרבי

יוסי ציפקיס

אחרי שהתברר לה כי העפילה אמש (ראשון) לחצי גמר גביע הטוטו, מכבי חיפה קיימה אתמול אימון כפול, בו נערכה למעשה למשחק הבא שלה - הדרבי החיפאי ביום שני הבא (21:00). המשחק יהווה הכנה אחרונה לקראת משחק הליגה הראשון מול מכבי תל אביב. במקביל, במועדון נערכים לרישום סופי של הסגל בבקרת התקציבים.

ראשי המועדון שוחחו שוב עם סוכנו של קלאוס לגבי ההצעה מארסנל טולה, שבינתיים לא הובילה לחתימה. השחקן קיבל הצעה לפיצוי תמורת התרת החוזה שלו בקבוצה, אך סירב. במועדון החליטו שאם עד תחילת השבוע הבא הצדדים לא ישיגו הסדר, השחקן יקבל הודעה כי כרטיס השחקן שלו יוקפא וז'ורז' מנג'אק יירשם במקומו.

עוד בנושא
גביע הטוטו: מכבי נתניה מעדה וסידרה דרבי כפול בחצי גמר גביע הטוטו
משה חוגג העלה את הצעתו לטביב ל-26 מיליון שקלים: "זו הצעתי האחרונה"
בשל הכאבים בברכו: אלירן עטר יעבור בדיקת MRI

שחקן מכבי חיפה קלאוס מאוכזב. יוסי ציפקיס
שיחות עם הסוכן. קלאוס/יוסי ציפקיס

השלב הבא הוא צירוף שחקן זר נוסף במקום קאיו, שנכלל אף הוא ברשימת ההעברות. כרגע, נראה כי רק פיצוץ בעסקת מכירת בית"ר ירושלים ומעבר מהיר של עידן ורד, עשויים לטרפד את התכנית לצרף קשר התקפי במקום הברזילאי. אלאך מחפש קשר התקפי שיכול לשחק במספר עמדות. "חסר לקבוצה שחקן שידחף אותה קדימה", הסבירו במועדון. כרגע, להולנדי יש שלושה מועמדים לעמדה הזאת והוא ממתין לעזיבת קלאוס כדי להתקדם להחתמה נוספת. במועדון לא חיפשו עד כה מגן שמאלי זר וכרגע אין כוונה לצרף שחקן כזה. "בקרוב תתקבל החלטה לגבי דוידזאדה", אמרו וציינו כי רמי גרשון ימשיך להיות מתופקד כמגן שמאלי בכל מקרה. בחיפה מעריכים כי עד סוף החלון יצטרפו לכל היותר שני שחקנים - ורד או קשר התקפי זר ואולי גם מגן שמאלי.

אחרי שאטיין ריינן נבדק וקיבל אישור לחזור לאימונים, גם רועי קהת, שהיה השחקן היחיד שלא התאמן אתמול, קיבל אישור לשוב בהדרגה לאימונים וייתכן מאוד שיהיה בסגל כבר לדרבי.

עוד באותו נושא

בהתאחדות החליטו: הצוות הזר שימנה הרצוג ירוויח שכר שעתי

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully