וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הכאבים בברכו: אלירן עטר יעבור בדיקת MRI

12.8.2018 / 23:15

חלוץ מכבי תל אביב מתאמן בתקופה האחרונה תוך שהוא סובל מכאבים. הבדיקה אמורה לסייע לצוות הרפואי לגלות את מקור הבעיה. עטר מקווה כי לא מדובר בקרע במיניסקוס שיגרור ארתרוסקופיה

מכבי תל אביב בכדורגל/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אלירן עטר יעבור הלילה (בין ראשן לשני) בדיקת MRI על מנת לנסות ולאבחן את המקור לכאבים בברכו. גם הערב התאמן חלוץ מכבי תל-אביב בקרית שלום כשהוא סובל מכאבים. לאחר האימון הוא היה אמור להגיע למכון הדימות על מנת לעבור את הצילום וממנו ינסו בצוות הרפואי של מכבי תל אביב להסיק מה הסיבות לכאב. עטר מקווה כי לא מדובר בקרע במיניסקוס, דבר שיגרור ארתרוסקופיה והיעדרות של מספר שבועות.

הצהובים הבהירו כי טרם התקבלה ההחלטה בעניין הארתרוסקופיה בברכו, אבל הצוות הרפואי קשוב לבעיה. קרוב לוודאי שההחלטה תתקבל בימים הקרובים בהתאם לכאבים שהוא יחוש באימונים. עטר פתח את העונה נפלא והיה מועמד גם למדים הלאומיים.

בתוך כך, שרן ייני לא התאמן אתמול אחרי שחלה עם החזרה מארמניה. אבי ריקן המתאושש מדלקת בבטנו, התאמן בצורה מלאה ועשוי לחזור לסגל לקראת הגומלין מול פיוניק ביום חמישי הקרוב בנתניה.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
גורם במכבי תל אביב: "לאיתי שכטר יש תחרות גדולה, אבל הוא עוד ישחק הרבה"
מאמן פיוניק: "אם נהיה יעילים בהתקפה בישראל - הכול יהיה בסדר"

אבי ריקן, שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
עשוי לחזור לסגל. אבי ריקן/יוסי ציפקיס

* סרפסבורג הנורבגית, מי שעשויה להיות יריבת מכבי תל אביב בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית, ניצחה 0:2 במשחק ליגה את לילסטרום. פטריק מורטנסן (61) וכריסטופר זקריאסן (75) כבשו והעלו את קבוצתם למקום הרביעי אחרי 18 מחזורים.

* רייקה, הקבוצה הקרואטית שתארח את סרפסבורג לאחר ה-1:1 בנורבגיה ויכולה גם היא לשחק בשלב הבא מול מכבי תל אביב, סיימה ב-1:1 ביתי בליגה מול היידוק ספליט אחרי שספגה שוויון בפנדל בדקה ה-87. יקוב פוליץ' כבש לרייקה בדקה ה-62.

עדכון ראשון: 13:30

עוד באותו נושא

גורם במכבי תל אביב: "לאיתי שכטר יש תחרות גדולה, אבל הוא עוד ישחק הרבה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully