וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן פיוניק: "אם נהיה יעילים בהתקפה בישראל - הכול יהיה בסדר"

כמו ולאדן איביץ', גם אנדריי טלאלייב התאכזב מהתיקו המאופס בירבאן במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית: "מכבי תל אביב היא קבוצה טובה יותר, אך היינו שווים לפחות שער"

קובי אליהו

כמו במכבי תל אביב גם בפיוניק ירבאן לא היו מרוצים מהתיקו המאופס במשחק הראשון מול מכבי תל אביב בסיבוב השלישי המוקדם של הליגה האירופית. המאמן הרוסי של הארמנים אנדריי טלאלייב הכריז לאחר המשחק כי קבוצתו הייתה שווה שער והייתה אמורה להגיע לישראל ביתרון.

לדברי טלאלייב: "מצד אחד זה מעודד שלא ספגנו מקבוצה כל כך איכותית כמו מכבי תל אביב, אבל תקפנו יותר מהם והיו לנו המון מצבים בשביל לעלות על לוח התוצאות והיינו שווים לפחות שער. הייתה חסרה לנו איכות בהתקפה כדי לעשות את זה. כמו כן, אני מאוכזב מהמחליפים שלנו. ציפיתי שהצירוף שלהם למשחק יעלה את הרמה וזה לא קרה. היריב שלנו היום היה מאוד רציני ואיכותי. ולאדן איביץ' הגיב על כל מהלך שיזמתי במהלך משלו. ההתמודדות איתו הייתה מעניינת והעלתה את הרמה שלי. אין ספק שמכבי תל אביב היא קבוצה יותר טובה מאיתנו, אבל גם לנו היו את המצבים שלנו".

לקראת הגומלין בישראל בשבוע הבא אמר טלאלייב: "יהיה לנו סיכוי אם נדע לשמור על משחק מאורגן ולנצל את המצבים במשחק ההתקפה. אם נהיה יעילים יותר בהתקפה, הכול יהיה בסדר".

עוד בנושא
גורם במכבי תל אביב: "ביכולת כזו לא נעפיל לליגה האירופית ולא נזכה באליפות"
סאגת השוערים בחיפה: חיימוב יגיע לכפר גלים, לויטה עשוי לעזוב לצמיתות
בני יהודה: טל בן חיים נוטה להסכים להצעת הכתומים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully