וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - בני יהודה: טל בן חיים נוטה להסכים להצעת הכתומים

הבלם הוותיק מתקרב לשכונת התקווה, כשהקבוצה של אבוקסיס מגבירה את הלחץ להחתימו. שאבי יחליף את זובאס המורחק בגביע הטוטו (19:00, 5 לייב). קאניוק, אלקיים וטאקו בהרכב המארחת

צילום: אלעד מלכה, עריכה מתן חדד

מכבי פתח תקוה

המארחת תחסר מחר (רביעי, 19:00, ספורט 5 לייב) ארבעה שחקנים משמעותיים: יוסי בניון שהצטווה לנוח עוד מספר ימים, מוחמד סרסור שמושבת לעוד כשבועיים וגם המורחקים רומאריו פירס וגל שיש. עודד אלקיים יפתח בעמדת המגן הימני ונאור פסר יוסט לצד השמאלי. דידייה ברוסו יירד לעמדת הקשר האחורי במקום פירס ומי שיפתח בהרכב בעמדה קדמית יותר יהיה גידי קאניוק. שינוי נוסף יהיה בחוליית הקישור. אלישע לוי יתפקד את לידור כהן כחלוץ ואיתי טאקו יעבה את הקישור על חשבון החלוץ תאי בריבו.

הרכב משוער: צחי גיגי, עודד אלקיים, ז'והאן מרסיאל, תומאש סיבוק, נאור פסר, איתי טאקו, דידייה ברוסו, גידי קאניוק, תומר בנבנישתי, מנור סולומון, לידור כהן.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
בני סכנין ניצחה 0:1 בחוץ את עירוני קרית שמונה בגביע הטוטו
בובי מילבסקי הודיע למאוריסיו שהוא לא בתוכניות של מ.ס. אשדוד: רשאי לחפש קבוצה
ג'ורדי קרויף יוצג ברביעי כמנג'ר צ'ונגצ'ינג ליפאן: "יעזור לנו לצמוח"
מקורב לרוכש המיועד של בית"ר: "הרוכש ייחשף כשטביב יסכים להצעה הכספית שעל השולחן"

איתי טאקו שחקן מכבי פתח תקוה. אלעד מלכה, מערכת וואלה!
הזדמנות ב-11. איתי טאקו/מערכת וואלה!, אלעד מלכה

בני יהודה

כדי להשאיר לעצמה סיכוי להעפיל לחצי הגמר, בני יהודה חייבת לנצח במושבה את מכבי פתח תקוה, אבל יוסי אבוקסיס שוב יצטרך להתמודד עם אילוצים רבים. מבין ארבעת המצטרפים ממכבי תל אביב, רק מאוויס צ'יבוטה עומד לרשותו כרגע, והפעם הוא יחסר גם את השוער אמיליוס זובאס, שכזכור ספג כרטיס אדום בניצחון 2:4 על הפועל רעננה ביום שבת. מי שיחליף את הליטאי הוא יהונתן שאבי הצעיר, שחזר מתקופת השאלה בהפועל כפר שלם מליגה א' דרום.

מי שעשוי להצטרף בקרוב כדי לחזק את ההגנה הכתומה הוא טל בן חיים. הבלם הוותיק, שמבוקש כבר תקופה ארוכה בשכונת התקווה לאחר שסיים את חוזהו במכבי תל אביב, נוטה להיענות להצעה של בני יהודה, שבימים האחרונים הגבירה את הלחץ לצרפו. הצדדים קבעו לדבר שוב בימים הקרובים, לאחר שהבלם התרשם מהמאמצים של הקבוצה.

הרכב משוער: יהונתן שאבי, שי קונסטנטין, איציק עזוז, דניאל פלשר, דן מורי, בן תורג'מן, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, שי מזור, דולב חזיזה, ירדן שועה.

עוד באותו נושא

ברקת הציעה למכבי פתח תקוה לרכוש את גיא מלמד. המחיר: 300 אלף יורו

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. טל לוי
מתקרב לשכונת התקווה. טל בן חיים/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully