וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובי מילבסקי הודיע למאוריסיו: רשאי לחפש קבוצה חדשה

7.8.2018 / 17:08

מאמן מ.ס. אשדוד ערך שיחה עם החלוץ הברזילאי והבהיר לו כי הוא לא נמצא בתכניות שלו לעונה הקרובה, אך הסכים להוציא אותו למחנה האימונים בסלובניה כדי לתת לו צ'אנס נוסף להרשים

עריכת וידאו: מתן חדד

מאמן מ.ס. אשדוד בובי מילבסקי זימן היום (שלישי) את החלוץ הברזילאי מאוריסיו לשיחה במהלכה הודיע לו כי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה אחרת. למן הרגע שהגיע המאמן המקדוני למ.ס. אשדוד, הוא הבהיר כי אחרי צפייה במשחקי הקבוצה מהעונה שעברה, הוא מעדיף חלוץ אחר במקום מאוריסיו. יחד עם זה הסכים מילבסקי להוציא את החלוץ הברזילאי למחנה האימונים בסלובניה ולבחון אותו כדי לתת לו צ'אנס נוסף להרשים אותו.

עוד בנושא:

מ.ס. אשדוד: קשר צרפתי מאנטוורפן קרוב לחתום, רייכרט "שמח להגיע"
בן רייכרט חתם במ.ס. אשדוד

מאוריסיו שוער מ.ס. אשדוד. אדריאן הרבשטיין
פתוח להצעות. מאוריסיו/אדריאן הרבשטיין

מילבסקי לא פסל את השחקן, אך הבהיר כי בשיטת המשחק שלו הוא מחפש שני חלוצים מהירים ופחות חלוץ מטרה דוגמת הברזילאי. מאמן אשדוד החליט לקרוא למאוריסיו לשיחה ואמר לו את הדברים בארבע עיניים. החלוץ לא מתכוון להיאחז בחוזה שלו והוא מוכן לעזוב, אך כעת צריכים למצוא לו קבוצה. "לא משנה לי היכן לשחק", אמר מאוריסיו לשחקנים בקבוצה. "בארץ, באירופה או בברזיל. אני רק צריך למצוא כרגע קבוצה חדשה וזה לא הכי קל כי הסגלים כבר די סגורים".

שחקן הכנף הצרפתי רומן הבראן סיכם בקבוצה לעונה הבאה, אך הוא אמור לשחק מחר בגביע הטוטו עדיין כנבחן. אחרי משחק הנפל בשבוע שעבר מול מכבי פתח תקוה, מקווים במועדון לראות יכולת הרבה יותר טובה מחר מול הפועל תל אביב שתתארח באשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully