וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: קשר צרפתי מאנטוורפן קרוב לחתום, רייכרט "שמח להגיע"

6.8.2018 / 16:49

רומן הבראן ה-24, ששיחק בעבר בקבוצה השנייה של פריס סן ז'רמן ויצא ממנה לשלוש השאלות, התאמן עם הדרומיים הבוקר וצפוי לחתום. רייכרט הוסיף: "הגעתי למקום שבו מאמינים בי"

מ.ס אשדוד מודיעה על החתמת בן רייכרט. האתר הרשמי של מ.ס אשדוד, אתר רשמי
רייכרט/אתר רשמי, האתר הרשמי של מ.ס אשדוד

במ.ס. אשדוד ממשיכים לגבש את הסגל לקראת העונה הקרובה ואחרי שאתמול (ראשון) חתם בקבוצה הקשר בן רייכרט, אמורים במועדון לסגור היום עם הקשר הצרפתי רומן הבראן שמגיע מאנטוורפן. הקשר הצרפתי כבר התאמן הבוקר בשורות הקבוצה והוא אמור לחתום באמצעות סוכנו סטיבן כהן, ששיחק בעבר בישראל. הבראן הוא קשר בן 24, שמתנשא לגובה של 1.76 מטר. הוא כבר בין מחלקות נוער רבות כשבסופו של דבר הגיע לפריס סן ז'רמן ושם גם עלה לבוגרים ב-2014. למרות זאת, הוא מעולם לא שיחק בקבוצה הראשונה פ.ס.ז' ורשם 34 הופעות בקבוצה השנייה של האלופה הצרפתית כשלאחר מכן הוא יוצא להשאלות בסושו, לבאל ובולוניה.

הקשר בן רייכרט, שחתם אתמול על חוזהו במועדון, אמר היום לאתר הרשמי: "אני שמח לחתום במועדון ספורט אשדוד, מקום משפחתי שהוא חממה לצעירים, מקום שמאמינים בי ואני מקווה מאוד להחזיר בהקדם על המגרש. כרגע זה לא הזמן להצהרות ודיבורים, אלא להוכיח על המגרש ולעשות עונה טובה ומוצלחת יחד עם החברים שלי, שכולם מוכשרים, רעבים ורוצים להצליח".

עוד בנושא:
בן רייכרט חתם במ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully