וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן רייכרט חתם לעונה במ.ס אשדוד

5.8.2018 / 12:12

הקשר בן ה-24, שכבר החל להתאמן עם הקבוצה, אמור להיכנס לנעליים של וובה בראון (עזב) ורועי בקל (פרש). דאגה באשדוד בעקבות היכולת החלשה: ויקטור גנב ומאוריסיו מועמדים לעזוב

מ.ס אשדוד מודיעה על החתמת בן רייכרט. האתר הרשמי של מ.ס אשדוד, אתר רשמי
אולי הפעם הוא יבלוט לטובה? בן רייכרט/אתר רשמי, האתר הרשמי של מ.ס אשדוד

בן רייכרט חתם היום (ראשון) רשמית במ.ס אשדוד. הקשר החל להתאמן הבוקר בקבוצה כאשר סוכנו ניהל במקביל משא ומתן להעברתו מזולטה ורחם הבלגית לאשדוד. בקבוצה חיפשו קשר אחורי אחרי הפרידה מוובה בראון והפרישה של רועי בקל, ורייכרט הצטרף אחרי שהוסדרה העברתו.

זו הקבוצה השישית של רייכרט בקריירה אחרי עירוני רמת השרון, מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, זולטה וארחם והפועל עכו. בעונה החולפת, בסיומה ירד עם עכו לליגה הלאומית, נרשמו לחובתו של הקשר בן ה-24 בעיקר כרטיסים: שבעה צהובים ושני אדומים. העונה רייכרט אמור היה לחתום בבית"ר ירושלים, שכבר הודיעה רשמית על צירופו (התנאים בין הצדדים היו מסוכמים אך ללא חתימה רשמית על חוזה), אבל ההעברה בוטלה לאור ההתנגדות הגדולה של האוהדים ושל אלי אוחנה למהלך, על אף ההערכה המקצועית של גיא לוזון לשחקן.

עוד באשדוד: במועדון ישדרגו את מצבת הזרים ויחתימו זרים חדשים כאשר ויקטור גנב ומאוריסיו מועמדים לעזוב. היכולת החלשה שהופגנה מול מכבי פתח תקוה מאוד מדאיגה את ראשי הקבוצה והמאמן בובי מילבסקי.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully