וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף יוצג ברביעי כמנג'ר צ'ונגצ'ינג ליפאן: "יעזור לנו לצמוח"

7.8.2018 / 20:50

ההולנדי ישמש כמנהל ספורטיבי וכמאמן של הקבוצה מהליגה הסינית, השייכת לקונצרן "הופ גרופ": "הוא עשה את שני התפקידים בצורה נהדרת במכבי תל אביב". המינוי פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

צילום ועריכה: קובי אליהו

ג'ורדי קרויף, מאמנה של מכבי תל אביב לשעבר, יוצג מחר (רביעי) באופן רשמי כמנג'ר של צ'ונגצ'ינג ליפאן הסינית. ההולנדי ישמש תחילה גם כמאמן הקבוצה, שכן קודמו בתפקיד פאולו בנטו, לשעבר מאמן נבחרת פורטוגל, פוטר לפני כשבועיים ומאז מילא את מקומו מאמן זמני.

לידיעה הראשונית על המעבר של ג'ורדי קרויף לצ'ונגצ'ינג ליפאן

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
בדרך לאתגר חדש. ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

כזכור, המאמן עזב את ברצלונה בלילה שבין שבת לראשון ופרסם בחשבון האינסטגרם שלו שהוא בדרך לתפקיד חדש. קרויף הוזכר כמועמד למספר תפקידים בתקופה האחרונה, ביניהם גם תפקיד בהנהלת ברצלונה, אבל האלופה הספרדית בחרה בסופו של דבר שלא למנות את ההולנדי, שאביו הוא אחד מסמלי המועדון הקטלאני.

כעת ג'ורדי ישוב להיות "קרוב" לערן זהבי, כוכב גוואנגז'ו R&F, להם מערכת יחסים קרובה. קבוצתו של קרויף תשחק מול הקבוצה של זהבי ב-23 בספטמבר.

אנטוניו קורדון, המנהל הספורטיבי של "הופ גרופ", החברה המנהלת את גרנאדה, פארמה וצ'ונגצ'ינג, אמר: "ג'ורדי הוא אדם מאוד מנוסה שעשה עבודה נהדרת במכבי תל אביב בשנים האחרונות, תחילה כמנהל ספורטיבי ובעונה האחרונה כמאמן. הוא יעשה את שני התפקידים עבור צ'ונגצ'ינג ליפאן והופ גרופ, ואנחנו משוכנעים שיעזור לנו לצמוח".

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
חוכמת הבדיעבד: ג'ורדי קרויף היה צריך לעזוב כדי שיבינו את חשיבותו
ג'ורדי קרויף: "בכיתי כשאמרתי לחואן פאבלו שהוא עוזב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully