וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במכבי תל אביב: "ביכולת כזו לא נעפיל לליגה האירופית ולא נזכה באליפות"

8.8.2018 / 6:30

אצל הצהובים מעריכים כי יחלפו בקלות על פני פיוניק הארמנית בדרך לפלייאוף הליגה האירופית אך איש במועדון אינו מרוצה מהיכולת. וגם: איתי שכטר מבואס אך צפוי להיות סבלני והמניות של דן גלזר בעלייה

קובי אליהו

1. ביטחון בגומלין. דאגה גדולה מההמשך

במכבי תל אביב מעריכים כי יחלפו בקלות על פני פיוניק ירבאן במשחק הגומלין בעוד שמונה ימים בנתניה, אך אף אחד במועדון לא היה מרוצה מהתיקו אפס שהשיגה אמש מכבי תל אביב בארמניה במחצית הראשונה של ההתמודדות בין שתי הקבוצות. "בדרך כלל לסיים בתיקו אפס משחק חוץ באירופה זה ממש לא רע, בטח כשזה במשחק הראשון, אבל הפעם לא היה מישהו שיכול היה להיות מרוצה מאיך שנראינו", הודו אמש במועדון.

המאמן ולדאן איביץ' היה הראשון שאמר את הדברים ולאורך כל המשחק הוא היה מאוד עצבני על הספסל. "שיחקנו מול קבוצת אמצע טבלה בליגה הלאומית. צריך להגיד את האמת", היה מי שאמר בקבוצה אחרי המשחק. "אנחנו נעבור אותם בגומלין, אבל הדאגה צריכה להיות מאיך שנראינו לקראת העונה הקרובה בארץ. ביכולת הזו לא נעפיל לליגה האירופית וגם לא ניקח את האליפות מהפועל באר שבע".

עוד בנושא
מוקדמות הליגה האירופית: מכבי תל אביב סיימה ב-0:0 בחוץ עם פיוניק ירבאן
ולאדן איביץ': "הגענו לכאן כדי לנצח, זו תוצאה לא טובה"
פרד רוטן על צירופו של גיא חיימוב: "הוא יותר טוב ממה שיש לנו"

אנריק סבוריט מכבי תל אביב מול פיוניק. אתר רשמי
ההכרעה עברה לישראל. אנריק סבוריט עושה הגנה/אתר רשמי

2. המשחקים והטיסות הסמוכות יצרו עייפות גדולה

למרות הביקורות העצמיות וההכרה בכך שהקבוצה שיחקה רע מול יריבה בינונית מאוד, דיברו אמש במכבי תל אביב על עייפות מצטברת שנתנה את אותותיה במשחק אמש בירבאן. "השחקנים מאוד עייפים ומותשים", ניסו במכבי תל אביב להסביר. "שיחקנו בסרביה ביום חמישי האחרון אחרי מסע מאוד לא קל באוטובוס ואז חזרנו לארץ וכעבור יומיים שוב טסנו מאוד מאוחר בלילה. השחקנים מאוד עייפים וזה בא לידי ביטוי במשחק. הקבוצה צריכה מנוחה. לא היה יום חופש אמיתי כבר הרבה מאוד זמן". היום ינוחו השחקנים במלון בירבאן ויטוסו בשעות הלילה חזרה לישראל. בימים הקרובים הם יזכו למנוחה כדי לאושש אותם לקראת הגומלין ביום חמישי. "המזל הוא שאין את גביע הטוטו במתכונת הישנה שלו", אמרו במועדון. "השיטה החדשה של גביע הטוטו מקלה על כולם".

עוד באותו נושא

מוקדמות הליגה האירופית: מכבי תל אביב סיימה ב-0:0 בחוץ עם פיוניק ירבאן

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב אייל גולסה, איתי שכטר, שרן ייני. ברני ארדוב
מכיל את מעמדו במועדון. איתי שכטר/ברני ארדוב

3. שכטר מבואס, אך צפוי להיות סבלני

איתי שכטר הופתע אמש כשלא נכלל בסגל למשחק. החלוץ היה מבואס מההחלטה של ולדאן איביץ' וכרגע הוא בבעיה מאחר שהמאמן הסרבי מעדיף את וידאר קיארטנסון וארון שוינפלד לפניו כאשר אתמול ישב דווקא האיסלנדי על הספסל ונכנס לכמה דקות. אבל לא רק שכטר הופתע מישיבתו ביציע. שחקנים בקבוצה העידו אמש כי גם הופתעו מאחר שצ'יקו אופואדו לא נמצא עדיין בכושר משחק טוב, כך שלדעתם היה דווקא מקום להכליל את שכטר בסגל ולא את השחקן הניגרי.

גם עצם קיטלוגו של שכטר כשחקן מטרה בלבד מעורר תמיהות שכן בעבר ידע שכטר לשחק גם את החלוץ השני ולעתים את חלוץ הכנף. כך או אחרת, ספק רב אם שכטר יהפוך את מעמדו המעורער ליצירת משבר כלשהו מול הקבוצה. "אין היום מי שתשלם לאיתי את הסכומים שהוא מקבל במכבי תל אביב ולכן גם הוא מבין שהוא הגיע למכבי תל אביב והתחרות כאן מאוד גדולה", העיד גורם במועדון. "כל השחקנים צריכים להתאזר בסבלנות כשהם משחקים במכבי תל אביב".

שחקן מכבי תל אביב דן גלזר. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
כוח עולה. דן גלזר/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

4. גלזר שחה במים עמוקים

מעט מאוד נקודות אור היו אמש בירבאן. דן גלזר היה אחד מאלה שייקחו את המשחק הזה הלאה, במיוחד שזה היה המשחק הראשון שלו עם מכבי תל אביב באירופה. גלזר עלה לשחק אחרי שהוחלט לא לסכן את דור פרץ ולאפשר לו לנוח מאחר שהוא נפצע בכתפו ביום חמישי האחרון בסרביה והוכיח שיש למכבי תל אביב על מי לסמוך בעמדת הקשר האחורי. במכבי תל אביב מאמינים שיהיו לא מעט משחקים בהם ישחקו יחד פרץ וגלזר. "זה לא יהיה תמיד אחד על חשבון השני", אמרו בקבוצה. "שניהם שחקנים טובים מאוד ובטוח שאיביץ' ימצא להם דרך לשחק יחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully