וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרד רוטן על צירופו של גיא חיימוב: "הוא יותר טוב ממה שיש לנו"

7.8.2018 / 23:01

לאחר ה-0:4 על הפועל חדרה, מאמן מכבי חיפה התייחס לחילופי השוערים: "בטופ של הכדורגל אין סנטימנטים, הייתה הזדמנות וניצלנו אותה". ניסו אביטן: "קיבלנו מהם שיעור ביעילות"

קובי אליהו

מכבי חיפה עלתה הערב (שלישי) למקום הראשון בבית א' של גביע הטוטו, לאחר שהביסה 0:4 באצטדיון בנתניה את העולה החדשה הפועל חדרה. מוחמד עוואד בישל שלושה שערים לניקיטה רוקאביציה, אליסון דוס סנטוס ושלומי אזולאי, כשאת המסמר האחרון נעץ שון וייסמן.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
עומרי בן הרוש: "האנשים הקרובים אליי ידעו מה עברתי בחצי השנה האחרונה"
מכבי חיפה: קאיו יוצב ברשימת ההעברות. התקרבות בנוגע לעידן ורד
גיא חיימוב: "חוויתי בבאר שבע שמחות ואכזבות. כבוד להשתייך למכבי חיפה"

מאמן מכבי חיפה פרד רוטן. ברני ארדוב
לא כל כך מרוצה מההופעה. פרד רוטן/ברני ארדוב

פרד רוטן, מאמן מכבי חיפה: "אני מרוצה מהתוצאה, אבל לא כל כך מההופעה שלנו. אנחנו יכולים הרבה יותר, נתנו להם הזדמנויות הבקעה טובות במחצית הראשונה שהיינו משלמים עליהן מול יריבות חזקות יותר. בכל תקופת ההכנה השתמשתי בכל השחקנים ונתתי הזדמנויות לשחקנים צעירים, אני חושב שיש פה 6-7 שחקנים מהאקדמיה. אני אוהב לתת לצעירים הזדמנות ברמות האלה, נראה בסוף מה יהיה".

על המצטרף החדש גיא חיימוב: "בטופ של הכדורגל אין סנטימנטים. כשיש שחקן בשוק שהוא טוב יותר ממה שיש לנו, לא משנה איזה שחקן הוא, ולמועדון יש אפשרות להביא אותו, חייבים לעשות את זה. ככה זה בכדורגל העולמי. עוד לא דיברנו מי מבין גלזר או לויטה יעזוב".

ניסו אביטן, מאמן הפועל חדרה: "אני חושב שקיבלנו שיעור ביעילות מול השער. מכבי חיפה הציגה משחק טוב בכל הקשור לניצול מצבים ואנחנו בדיוק להפך. זה מאכזב כי היה שיפור ביכולת לעומת המשחק האחרון. אני מודאג כל הזמן, גם כשהיינו במקום השני בלאומית הייתי מודאג. משחק ההגנה לא נראה טוב, עשינו טעויות נאיביות שלא מתאימות לרמות האלה. אני מאמין שבסוף יהיה טוב. אני מאמין ובטוח שנייצר תוצאות יותר טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully