וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא חיימוב: "חוויתי בבאר שבע שמחות ואכזבות. כבוד להשתייך למכבי חיפה"

7.8.2018 / 10:29

השוער פרסם פוסט פרידה מהאלופה: "תודה על הטוב וגם על הפחות טוב, הייתה תקופה מאתגרת ומעצבת", והביע התלהבות מההצטרפות למכבי חיפה: "ארגון עוצמתי, אעשה בשבילו הכל"

קובי אליהו

יממה לאחר הסיכום במכבי חיפה, גיא חיימוב סיפר הבוקר (שלישי) על תחושותיו בנוגע למעבר מהאלופה הפועל באר שבע. בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו כתב השוער: "זה שנים רבות שאני לוקח חלק בכדורגל במדינת ישראל. אני גאה ואני שמח להיות חלק מזה. כמו בכל תחום ישנם ימים טובים וגם פחות, ישנן הצלחות וגם אכזבות ואנחנו שחקני הכדורגל צריכים להחזיק חזק ולהרגיש טובים בתקופות כאלו וכאלו.

"אני מסיים תקופה מאתגרת, מעצבת, שבא למדתי על עצמי המון בשנתיים בהפועל באר שבע. תקופה בה חוויתי שמחות ואכזבות. עוצר לרגע לסכם והמילה הראשונה שיוצאת מפי היא תודה. תודה על הטוב וגם הפחות טוב. תודה למועדון גדול, להנהלה, לצוות, לשחקנים שהם חברים, תודה לאוהדים על תמיכה מדהימה ובמיוחד בחודש האחרון. תודה למאמן השוערים שלי גיא ויזינגר על שהיית דמות מרכזית עבורי.
נראה לי שלא הייתי משנה כמעט כלום בתקופה זו.

"כבוד גדול עבורי להשתייך לסמל, עוצמה וארגון כמו מכבי חיפה. אעשה הכול כדי לקחת חלק במיצוב והצלחת המועדון", המשיך חיימוב. "מבקש להודות באופן אישי לבעלים יענקל'ה ועוזי למנכ"ל אסף בן דב".

עוד בנושא

מכבי חיפה תציב את קאיו ברשימת ההעברות. התקרבות בנוגע לעידן ורד
ברקת הציעה למכבי פתח תקוה לרכוש את גיא מלמד. המחיר: 300 אלף יורו
עומרי בן הרוש שוחרר ממכבי חיפה, חתם לשלוש שנים בשורות לוקרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully