וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי בן הרוש: "האנשים הקרובים אליי ידעו מה עברתי בחצי השנה האחרונה"

7.8.2018 / 18:45

אחרי המעבר ללוקרן הבלגית, מגן מכבי חיפה לשעבר התייחס למעברו: "עשיתי החלטה ענקית שרציתי לעשות כבר הרבה זמן. יהיה קשה ולא פשוט להיות רחוק מכולם אבל זה אתגר ענקי"

דוברות מכבי חיפה

אחרי תקופה לא קלה במכבי חיפה, עומרי בן הרוש חתם אתמול (שני) על חוזה לשלוש שנים בלוקרן הבלגית. החתימה במועדון הבלגי הגיעה אחרי תקופה בה ניהל מו"מ עם אנורתוזיס הקפריסאית, שלא צלח, ובסופו של דבר הודיע המגן לראשי הירוקים כי הוא מחליט להישאר בקבוצה עד אשר יקבל חוזה דומה למה שהרוויח במכבי חיפה.

בן הרוש שותף בגביע הטוטו, אך אתמול בפגישה עם ראשי המועדון הבהיר כי הוא מוותר על חוזהו בקבוצה וזאת בתמורה לחתימה בקבוצה הבלגית. בן הרוש קיבל כבר משכורת אחת ממכבי חיפה והבלגים הסכימו לשלם לו בחוזה לשלוש שנים חוזה דומה לזה שהרוויח במכבי חיפה.

בן הרוש אמר היום: "אז כן יומיים מלאים בהמון ציפיות ,מחשבות, חששות דאגות וכמובן שבסופו של דבר החלטה ענקית שרציתי לעשות כבר המון המון זמן. רוצה להודות באמת מעומק הלב לאנשים שתומכים ואוהבים כל כך. ההודעות והשיחות לא מפסיקות להגיע. האנשים הקרובים אליי ידעו מה עברתי בחצי שנה האחרונה וכולם פה קיבלו אנחת רווחה ענקית. אז כן זה יהיה קשה ולא פשוט רחוק מכולם משפחה חברים אבל זה חלק מאתגר ענקי שאני מאמין שנעבור אותו יחד בהצלחה!"

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
מכבי חיפה: קאיו יוצב ברשימת ההעברות. התקרבות בנוגע לעידן ורד
עומרי בן הרוש שוחרר ממכבי חיפה, חתם לשלוש שנים בשורות לוקרן הבלגית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully