וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאגת השוערים בחיפה: חיימוב יגיע לכפר גלים, לויטה עשוי לעזוב לצמיתות

גלזר יוכל לעבור לבני יהודה רק אם זובאס יימכר ולכן לויטה הוצע לקרית שמונה. סאן מנחם שוב ביקש לעזוב, במועדון ממתינים לתשובות מגנט לגבי דוידזאדה. קאיו התבשר כי הוא לא בתכניות. ולמי החמיא אלאך?

קובי אליהו

ה-0:4 על הפועל חדרה אמש (שלישי) לא משנה את התכניות במכבי חיפה. המאמן פרד רוטן אמנם היה מרוצה מהנעת הכדור ומתרגום המצבים לשערים, אבל לדבריו לקבוצה שלו יש עדיין המון עבודה לקראת הליגה והיא זקוקה לחיזוק. שיחת היום במועדון עסקה כמובן בהצטרפותו של גיא חיימוב ובעזיבת אחד השוערים. עומרי גלזר שמר אתמול על שער נקי ובמועדון משוכנעים שכדאי לו לצבור דקות משחק בקבוצה אחרת בליגת העל, אבל העובדה שעירוני קרית שמונה לא מעוניינת לקלוט שחקנים בהשאלה ובני יהודה טרם מכרה את אמיליוס זובאס, גורמת לעיכוב. לאור המצב הקיים, לויטה שחתום לעונה נוספת הוצע לקרית שמונה אך שם מתלבטים לגביו ואם יעזוב זה יהיה לצמיתות. אגב, בהפועל רעננה פסלו על הסף העברת שוער בטענה שהם רוצים לקדם את אסף צור. חיימוב, אגב, יצטרף היום לראשונה לחבריו החדשים ויגיע לכפר גלים לקראת פעילות מיוחדת שתערוך הקבוצה. מחר הוא יגיע למתקן האימונים למשחק אימון מול עירוני טבריה, אך עדיין לא ברור האם ישתתף ללא הכנה מוקדמת. כך או כך, את אימון הבכורה הוא צפוי לערוך רק ביום שישי.

שחקן נוסף שעשוי לעזוב את הקבוצה הוא המגן-קשר סאן מנחם. לפני המשחק שוחח השחקן עם הצוות המקצועי ושוב ביקש לעזוב את מכבי חיפה, זאת שבועיים בלבד אחרי שדרש הבהרות באמצעות סוכנו ג'קי דהאן וביקש לעזוב להפועל חיפה. אחרי עזיבת עומרי בן הרוש, יונתן לוי ויהב גורפינקל עשויים לעזוב. הראשון, כך נראה, במסגרת עסקת עידן ורד אם תצא לפועל. מנחם נשאר כגיבוי לעמדת המגן למרות שההולנדי מעדיף שיתופקד כקשר. זאת הסיבה לכך שבמועדון תרגלו בשני משחקים את רז מאיר, שהציג יכולת פושרת, בעמדה הזאת. "זה כמו פאזל. ברגע שנרכיב את החלק הראשון, נדע בדיוק מה לעשות. אנחנו לא ממהרים לקבל החלטות ולשחרר שחקנים לפני שנדע מה קורה עם שחקנים אחרים", אמרו במועדון אתמול. חיפה פנתה לגנט לגבי אופיר דוידזאדה, אבל שם עדיין לא נעולים על תנאי עזיבתו. מספר שחקנים אמורים לעזוב את המועדון הבלגי והעיכוב הזה מונע מהשיחות להתקדם. אלאך רוצה מאוד לצרף את טאלב טואטחה, אבל העלויות מכבידות כרגע על העסקה והקשר בין הצדדים לא חודש מאז הפניה האחרונה לשחקנה של פרנקפורט לפני מספר שבועות.

עוד בנושא:

פרד רוטן על צירופו של גיא חיימוב: "הוא יותר טוב ממה שיש לנו"
גביע הטוטו: מכבי חיפה הביסה 0:4 את הפועל חדרה

אוהד לויטה, שוער מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יצפין? לויטה/אדריאן הרבשטיין

ז'ורז' מאנג'ק, שעדיין לא נמצא בכושר משחק מלא, הרשים אתמול את הצוות המקצועי. המנהל המקצועי מוחמד אלאך, שישב אתמול סמוך לתא התקשורת, אמר: "הוא בהחלט נראה טוב, אבל צריך לזכור שזה רק המשחק הראשון שלו". אלאך התרשם גם מהשער הרביעי שכבשה הקבוצה. לאחר המבצע האישי של שון ויסמן, עמד ההולנדי ומחא כפיים לחלוץ. "הוא חלוץ טוב, זה היה מבצע נהדר", אמר. בחיפה מרוצים גם מהציוות בין אליסון דוס סנטוס לאעיד חבשי, שיהיו שני הבלמים המובילים העונה. כזכור, במועדון החליטו שאטיין ריינן יישאר מחוץ לסגל וכרגע ימשיך כזר השישי של הקבוצה. קאיו יוצב ברשימת ההעברות ולשחקן הובהר כי במידה ותגיע הצעה הוא ישוחרר. שלומי אזולאי ענד את סרט הקפטן אתמול ועשה זאת גם כשגל אלברמן נכנס למגרש וכרגע הוא הקפטן השני.

אחרי ההתקדמות אתמול בנושא עידן ורד, במכבי חיפה קיבלו מסר מאלי אוחנה לפיו למרות שהצדדים קרובים להבנות, הוא לא מתכוון לחתום על השחרור של הקשר. "העסקה הזאת הולכת צעד קדימה וצעד אחורה, כל פעם שיש התפתחות חיובית, הבעיות בבית"ר ירושלים מזכירות לנו ששום דבר לא בטוח. בכל מקרה, זה לא קשור לכסף, אלא רק להחלטה של בית"ר", אמר מקורב לעסקה אתמול, שהעריך כי העסקה תצא לדעתו לפועל אך בשלב מאוחר יותר של החלון. במקביל, במועדון הגישו הצעה נוספת להפועל עכו בעניין בן אז'ובל וממתינים שזו תאשר. "זו ההצעה האחרונה. לא נשלם 900 אלף שקל", הבהירו.

בנו של מאמן השוערים ארנו ואן זוואם, טובי, נכח במשחק אתמול. לאחרונה הוא הצטרף למחלקת המדיה של המועדון ויהיה אחראי בין היתר לתרגום האתר לשפה ההולנדית.

עוד באותו נושא

פרד רוטן על צירופו של גיא חיימוב: "הוא יותר טוב ממה שיש לנו"

לכתבה המלאה
עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
צעד קדימה, צעד אחורה. ורד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully