וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במכבי תל אביב: "לאיתי שכטר יש תחרות גדולה, אבל הוא עוד ישחק הרבה"

10.8.2018 / 10:13

הצהובים לא מתרגשים מאכזבת החלוץ שלא שותף מול פיוניק: "הוא יודע שזה המקום הכי טוב עבורו". איביץ' העניק לשחקניו עוד יום מנוחה ומתלבט לגבי עמדת השוער השני, ריקן בספק גם לגומלין

קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב ולדאן איביץ' זיהה את העייפות שנחתה על שחקניו אחרי אינטנסיביות הטיסות והמעברים בין ישראל לאירופה בשל מוקדמות הליגה האירופית והחליט לאפשר להם עוד יום מנוחה אחרי החזרה מארמניה שלשום בלילה. השחקנים שנחו אתמול (חמישי), לא יתאמנו גם היום וישובו מחר בערב לקרית שלום כדי להתחיל בהכנות לקראת משחק הגומלין מול פיוניק ירבאן ביום חמישי באיצטדיון בנתניה. במכבי תל אביב מקווים ליותר קהל ביחס למה שהיה מול פרנצוורוש ורדניצ'קי.

"מקווים ל-10,000 צופים שידחפו את הקבוצה לשלב הפלייאוף", אמר גורם במועדון. "הכרטיסים נמכרים ב-50 שקל ואנחנו צריכים את הקהל איתנו כדי לא להיתקל בבעיה". במכבי תל אביב בטוחים כי הקבוצה יותר טובה מפיוניק ירבאן ואחרי התיקו המאופס בארמניה, ההערכה היא שהצהובים יעברו. "היה משחק בתנאים לא קלים. מעבר לעייפות המצטברת ולעובדה שכמעט לא נחנו אחרי המשחק בסרביה, זה היה משחק במגרש לא טוב בגובה של אלף מטר. היו רוחות חזקות והכי חשוב שלא ספגנו. המשחק שלנו לא היה איכותי בכלל, אבל תיקו חוץ הוא תמיד טוב לקראת הגומלין בארץ", אמרו בקבוצה.

מאמן פיוניק: "אם נהיה יעילים בהתקפה בישראל - הכול יהיה בסדר"
גורם במכבי תל אביב: "ביכולת כזו לא נעפיל לליגה האירופית ולא נזכה באליפות"

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
במועדון מקווים לתמיכה מהקהל/ברני ארדוב

במועדון קיימת התלבטות באשר לעמדת השוער השני. לכולם ברור כי אם פרדראג ראיקוביץ' יימכר, מכבי תל אביב תצרף שוער זר אחר. באשר לעמדת השוער השני, מתלבט המאמן ולדאן איביץ' בין השוערים הקיימים חביב אוחיון ודניאל טננבאום שאמור לשוב לפעילות מפציעה לבין צירוף שוער שני מנוסה יותר מהליגה דוגמת אוהד לויטה. אוחיון מציג יכולת טובה באימונים וטננבאום היה רוב העונה שעברה השוער על הספסל, כך שיש למכבי תל אביב על מי לסמוך כשוער שני ובכל זאת, איביץ' עדיין מתלבט מה לעשות.

אבי ריקן שנעדר כמעט שבועיים מפעילות מלאה כבר מרגיש יותר טוב אחרי הדלקת שחטף בבטנו, אבל עדיין ספק אם הוא ישותף מול ירבאן. באשר לאכזבה של איתי שכטר מכך שלא היה בסגל, אמר גורם במועדון: "זה היה ברור שהתחרות תהיה מאוד גדולה. כרגע יש את קיארטנסון שטרם עזב וביחד עם שוינפלד ואופואדו יש לשכטר תחרות גדולה אבל הוא עוד ישחק הרבה. איתי לא בא למכבי תל אביב לחודש. הוא יודע שזה המקום הכי טוב עבורו והוא עוד יתרום הרבה לקבוצה".

דור פרץ שנעדר מהמשחק בארמניה בשל פגיעה בכתפו, אמור לחזור לסגל למשחק הקרוב.

עוד באותו נושא

מאמן פיוניק: "אם נהיה יעילים בהתקפה בישראל - הכול יהיה בסדר"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב איתי שכטר עם שחקן בית"ר ירושלים טל כחילה. יוסי ציפקיס
לאט לאט. שכטר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully