וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג העלה את הצעתו לטביב ל-26 מיליון שקלים: "זו הצעתי האחרונה"

12.8.2018 / 18:00

יזם ההייטק הבהיר: "אם לא נתקדם לחתימה על הסכם ב-24 השעות הקרובות, אמשוך את הצעתי". טביב טען כי קיבל הצעות גם מארה"ב, כ-300 אוהדים הגיעו להפגין מול ביתו ודרשו שיעזוב

צילום ועריכה: קובי אליהו

משה חוגג הציב הערב (ראשון) אולטימטום לאלי טביב בנוגע להעברת הבעלות של בית"ר ירושלים. בתום פגישה שנערכה בין חוגג לנציגיו של טביב, מסר יזם ההייטק המועמד לרכוש את בית"ר: "לאחר מרתון של פגישות שבהם התגלו חובות שלא נחשפו עד כה, הסכמתי להעלות את הצעתי לרכישת הקבוצה. הצעתי לרכישת את בית"ר ירושלים, כוללת לקיחת אחריות על חובות הקבוצה. הצעתי עומדת על 26 מיליון שקלים ואחריות על תביעות בסך 5 מיליון שקלים. זו הצעתי האחרונה. לצערי, עד כה לא קיבלתי נייר הסכם כתוב המאפשר להתקדם לקראת חתימה על עסקה".

חוגג הוסיף: "בכוונתי למצות את המשא ומתן ב-24 שעות הקרובות. אם לא נתקדם לחתימה על הסכם, אמשוך את הצעתי. לצד פעילותי העסקית, כדורגל הוא אהבת חיי. בכוונתי לפתח את המועדון ולקחת אותו לשיאים חדשים, אך לא ניתן להתקדם ברצינות בצורה זו. כולי תקווה שביממה הקרובה נצליח להגיע לעסקה ולהצעיד את בית"ר לדרך חדשה".

עוד בנושא:

הבקרה תודיע לבית"ר: אם לא יועבר תקציב תוך שבוע, תרדו ללאומית
חשיפה: יזם ההייטק משה חוגג הוא הרוכש הפוטנציאלי של בית"ר ירושלים
בית"ר ירושלים: ערן לוי ואופיר דוידזאדה עשויים להצטרף

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
איך יגיב לאולטימטום? אלי טביב/לירון מולדובן
הפגנת אוהדי בית"ר ירושלים מול ביתו של אלי טביב. קובי אליהו
מוחים בקול. אוהדי בית"ר/קובי אליהו

טביב, מנגד, הוציא במהלך הבוקר (ראשון) הודעה רשמית בעקבות המו"מ שמתנהל למכירת המועדון: "באשר למחול השדים והשמועות לגבי נושא מכירת בית"ר ירושלים, אני מבקש לעשות סדר בנוגע לבורסת השמועות והדיס-אינפורמציה המפוזרים באמצעי התקשורת. אני מודה ומתוודה כי אכן מתקיים משא ומתן עם מספר גופים אשר מעוניינים לקנות את בית"ר ירושלים, אני מתייחס ברצינות לכל הצעה ובודק לעומק את הנתונים בצורה נבונה ואחראית".

טביב הוסיף: "אני מתחייב שכאשר אקבל את ההצעה הנכונה והמתאימה מבין ההצעות שקיבלתי, ביניהן הצעות מכמה אנשי עסקים אמידים מארה"ב, אמצא לנכון להוציא את המהלך לפועל באופן הנכון ולא תחת אמצעי לחץ כאלה ואחרים. כל מהלך המכירה ייעשה בצורה שקולה, נבונה והנכונה ביותר לבית"ר ירושלים".

שלומי גבאי

תגובת לה פמיליה לא איחרה להגיע. ארגון האוהדים מסר בתגובה: "הארגון מודיע שקצה נפשו מהמשחקים והספינים של מר אלי טביב. לפי הפרסומים, משה חוגג הוכיח שהוא רציני בכוונותיו לרכוש את המועדון, בכך שהעלה את הצעתו מ-18 ל-24 מליון ואילו טביב העלה שוב את הדרישה שלו. כל הנ"ל מוכיח לנו שוב שהכול משחקים, שטביב לא באמת מעוניין למכור את המועדון. והבוקר התעוררנו לספין חדש - יש מתעניינים מארה"ב בבית"ר ירושלים. אז קודם כל, מסתבר שהקהל שלנו לא מרחיק רוכשים, מעניין.אם נבין היום שכפי שצפוי אדון טביב ממשיך להערים קשיים, אינו מתגמש ואינו מראה רצון מלא כולל מסמך דרישות להעברת המועדון, כבר הערב תצא הפגנה ענקית שתוכיח למר טביב שהרכבת הזו נסעה. שבמועדון הזה הוא כבר לא יכול להיות".

כפי שהבטיחו, כ-300 אוהדים הגיעו הערב לביתו של טביב בכפר שמריהו בכדי למחות על כך שהקבוצה עדיין אינה נמכרה. האוהדים דרשו מהבעלים לעזוב את המועדון ואף הדליקו אבוקות במקום. לאחר מכן המשיכו גם לביתה של ליהי טביב, בתו של הבעלים.

(עדכון ראשון: 9:23)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully