וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: פגישה מכרעת בין אלי טביב למשה חוגג

13.8.2018 / 9:09

הבעלים והרוכש המיועד של בית"ר ירושלים אמורים להיפגש במטרה לקדם את סגירת העסקה. ברקע: האולטימטום של משה חוגג לפיו ייסוג מן הרכישה אם לא תהיה התקדמות תוך 24 שעות

צילום ועריכה: קובי אליהו

אלי טביב, בעלי בית"ר ירושלים, והרוכש המיועד למועדון, משה חוגג אמורים להיפגש היום (שני), במטרה לנסות לסגור את העיסקה ולהוציא אותה מהמבוי הסתום. גורמים בקרב שני הצדדים הגדירו אותה כפגישה מכרעת, בסיומה יקבע האם חוגג באמת בדרך לרכוש את המועדון, או שאפסו הסיכויים לסיכום.

כזכור, אתמול פרסם חוגג הודעה רשמית ובה אמר שאם תוך 24 שעות לא תהיה התקדמות במו"מ הוא ימשוך את הצעתו לרכישת בית"ר ירושלים. הצעה שעומדת על 26 מיליון שקלים, אותה הגדיר חוגג כ"סופית". חוגג הוציא את ההודעה אחרי פגישה שנערכה אתמול (ראשון) בין נציגיו ונציגי טביב, פגישה שגם בה סירב בעלי בית"ר לספק התחייבות כתובה לגבי המחיר אותו הוא דורש. ללא התחייבות כתובה, לא תוכל להתקיים התקדמות, מאחר שבשבוע שעבר, טביב העלה את המחיר בארבעה מיליון שקלים בשיחת טלפון עם חוגג, אחרי שכבר סוכם על מחיר נמוך יותר.

היום, כאמור, תגיע הפרשה לשיאה, והאולטימטום של חוגג יגיע לסיומו. או עיסקה או פיצוץ. אתמול כזכור הפגינו אוהדי הקבוצה מול ביתו של טביב בהרצליה, הדליקו אבוקות ויצרו מהומה לא קטנה באיזור. כולל, אגב, מול ביתה של ביתו של טביב, ליהי.

עוד בנושא
בהתאחדות החליטו: הצוות הזר שימנה הרצוג ירוויח שכר שעתי
קלאוס סירב לפיצוי. חיפה: עזוב, או שכרטיסך יוקפא בשבוע הבא
אפואל ניקוסיה מודאגת לקראת הפועל באר שבע: מי יעמוד בשער?

הרב עמי פייקובסקי, שניסה לשדך בין אלי טביב לקבוצת רוכשים מארה"ב, הבהיר במכתב לבעלים כי הם לא יגישו הצעה כספית עבור הקבוצה והסביר את הסיבות: "לפני כשבועיים שוחחנו אני ואתה בטלפון, הבהרתי לך שיש לי רוכש שמייצג קבוצת רוכשים מאמריקה. רציתי להבהיר לך נתתי כעת הוראה לאנשים שנמצאים במשא ומתן איתך לא לתת לך הצעה כספית, משתי סיבות: הראשונה היא כדי שלא תשתמש בהצעה שלנו לשחק עם שני קונים שיתחילו להתחרות ביניהם מי יתן יותר. והסיבה השנייה היא שההצעה של הקונים שהבאתי היא יותר נמוכה ממה שהציעו לך. לכן כאדם המוקיר לך תודה אני מציע לך, אנא תמכור את הקבוצה עוד היום להצעה שקיבלת, היא מכובדת וחבל להפסיד את הקונה שמגיע אליך עם כוונות טובות".

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים מודיע על עזיבה. שלומי גבאי
בדרך להסכם? אלי טביב/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully