וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפואל ניקוסיה מודאגת לקראת הפועל באר שבע: מי יעמוד בשער?

בוי וטרמן מציג יכולת חלשה מאוד, אבל שוער המשנה רפאל רומו מעולם לא שיחק במפעל אירופי: "זה משחק קריטי ויש צורך אדיר בשוער שאפשר לסמוך עליו. כל בחירה של המאמן תהיה הימור"

צילום ועריכה: קובי אליהו

באפואל ניקוסיה ממשיכים להתכונן בחשש גדול למשחק הגומלין נגד הפועל באר שבע במוקדמות הליגה האירופית. האלופה הקפריסאית התרגלה להופיע באופן קבוע בשלבי הבתים של המפעלים היבשתיים, אבל כעת נמצאת בסכנת הדחה. ה-2:2 בטרנר היא אמנם תוצאה מחמיאה שנותנת לאפואל מקדמה לקראת הגומלין, אבל בפועל היא הציגה יכולת לא טובה ובאר שבע היית עדיפה בהרבה החל מהדקה ה-30.

לאפואל יש לא מעט צרות לקראת הגומלין. בסגל אין חלוץ טבעי, ההגנה מזייפת ושחקני המפתח עדיין לא בשיאם, אבל בקפריסין שמו הבוקר את האצבע על נקודת התורפה הגדולה ביותר של הקבוצה: עמדת השוער. בוי וטרמן הוותיק נראה לא טוב בבאר שבע ובניקוסיה מודאגים.

שוער אפואל ניקוסיה, בוי וטרמן. AP
היכולת שלו מדאיגה את ראשי אפואל ניקוסיה. וטרמן/AP

"לפני הפציעה שלו נגד בורוסיה דורטמונד בשנה שעברה, בוי וטרמן היה אחד השוערים הגדולים אי פעם בכדורגל הקפריסאי", כתבו היום ב"ספורט 24" , "הוא היה יציב, הציג רלפקסים נהדרים, יציאות מדויקות לכדורי גובה ועוד. אבל הכל השתנה".

ב"ספורט 24" המשיכו והסבירו: "עכשיו לפני כל יציאה לכדור גובה, וטרמן חושב פעמיים ואפילו שלוש וגם התגובות שלו כבר לא כמו שהיו בעבר. נראה שהוא עדיין לא התגבר על הפציעה ההיא. מצד אחד וטרמן צריך דקות משחק וביטחון ואז אולי הוא יחזור לרמה שהוא הציג בעבר. מצד שני מדובר באחד המשחקים הכי קריטיים של השנה ויש צורך עצום בשוער שאפשר לסמוך עליו".

בקפריסין יש קולות שקוראים להוריד את וטרמן לספסל ולהציב במקומו את רפאל רומו הוונצואלי, אבל הוא מעולם לא שיחק במפעל אירופי ובתקשורת המקומית תהו: "האם רומו מוכן? האם יהיה נכון לתת לו טבילת אש דווקא במשחק כל כך חשוב? המאמן בלתזאר בבעיה וכל בחירה שהוא יקבל תהיה הימור. לא משנה באיזה שוער הוא יבחר, ההחלטה שלו תהיה קריטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully