וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "נשחק על החיים שלנו", עדן בן בסט: "זה כמו גמר גביע"

15.8.2018 / 18:55

הפועל באר שבע קיימה מסיבת עיתונאים לקראת הגומלין מול אפואל ניקוסיה (חמישי, 20:00, ספורט1), המאמן עדיין מתלבט לגבי ההרכב. קרלאו חזר מברזיל ויפתח, יואנו צפוי להחליף את קאג'ו

צילום ועריכה: קובי אליהו

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר, שוקל לבצע מיני מהפכה בהרכב הקבוצה במשחק הגומלין נגד אפואל ניקוסיה מחר בקפריסין (חמישי, 20:00, ספורט1). האלופה כבר נמצאת באי השכן והמאמן תרגל לסירוגין הרכבים שלא כללו את שיר צדק, אורן ביטון וחנן ממן. בנוסף, חן עזרא תורגל במקום מאור מליקסון שעדיין בספק למשחק.

כך או כך, נראה שבכר עדיין לא החליט סופית מה יהיה ההרכב ורק אחרי האימון המסכם הערב, יתפזר הערפל. מי שתורגלו במקום צדק, ביטון וממן היו מתן אוחיון, שמואל שיימן ומרואן קבהא. אם האחרון אכן יפתח בקישור האחורי, דן איינבינדר יוסט לעמדה מעט קדמית יותר. בחוד נראה שעדן בן בסט עדיין מועדף על פני בן שהר וההערכה היא שדודו גורש יפתח גם מחר.

האדומים קיימו מסיבת עיתונאים בקפריסין. המאמן ברק בכר אמר: "קודם כל זו עובדה שהתוצאה כרגע טובה להם, אנחנו נעשה הכול כדי לנצל את הכלים ההתקפיים שלנו ולהבקיע, כמו שאנחנו עושים תמיד. אנחנו יודעים שאנחנו פוגשים קבוצה ביתית עם קהל תומך, אנחנו נבוא ונעשה הכול כדי לנצח. יש לנו את הכלים ואת האפשרויות לעשות את זה, ואני מאמין שאנחנו יכולים לעשות את זה. המשחק הוא שונה כי אנחנו צריכים לנצח ואנחנו יודעים את זה. כמובן שאנחנו יודעים שזה משחק שאין ממנו דרך חזרה ואנחנו צריכים לנצח. אנחנו מודעים לזה ולכן נשחק משחק על החיים שלנו".

חלוץ באר שבע עדן בן בסט: "אני מאמין מאוד בקבוצה ובשחקנים. כמובן שאנחנו צריכים להשתפר והצוות המקצועי עושה כל מה שצריך כדי לעזור לנו לעשות את זה. אנחנו באים מוכנים, מכבדים את היריבה מאוד ובסוף נראה מה יהיה. כל שחקן צריך לקחת את המשחק הזה כמו גמר גביע כי אם לא ננצח, לא נעבור שלב וזה משהו שאנחנו לא רוצים שיקרה. כל השחקן צריך להביא ערך מוסף, את הניסיון. כולנו מייצגים את הפועל באר שבע ורוצים לעבור שלב, לא משנה איך. אנחנו יודעים שאנחנו חייבים לכבוש ונערכנו בהתאם. תרגלנו את זה באימונים אבל מולנו יש יריבה חזקה מאוד ומנוסה מאוד. נעשה הכול כדי שבעזרת השם נעבור שלב. לשם אנחנו מכוונים. רק עם עבודה נכונה ועם הטירוף שנביא, נוכל בעזרת השם לעשות את זה".

הרכב משוער: דודו גורש, בן ביטון, לואי טהא, מתן אוחיון (שיר צדק), שמואל שיימן, ג'ון אוגו, דן איינבינדר,מרואן קבהא (חנן ממן), חן עזרא, אנתוני וואקמה, עדן בן בסט.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
משחק על עונה אירופית. בכר/קובי אליהו

אפואל ניקוסיה מתכוננת למשחק נגד הפועל באר שבע במוקדמות הליגה האירופית (חמישי, 20:00, ספורט1) בלחץ רב. למרות ה-2:2 בטרנר, הקפריסאים חוששים מהדחה, זאת לאור היכולת הלא טובה שהם מציגים מתחילת הקמפיין האירופי שלהם. אפואל עלתה לשלבי הבתים באירופה ב-6 מ-7 השנים האחרונות והדחה מחר תהווה כישלון ענק.

כאב הראש של המאמן ברונו בלתזאר נוגע לשני צדי המגרש. בהתקפה, החלוץ דלאטורה מורחק ואילו רזה קוצ'נז'אד לא נרשם למשחקים נגד באר שבע, כך שלאפואל אין חלוץ טבעי. מי שיתופקד בחוד יהיה כנראה תומאס דה וינסנטי, אם כי גם רולאנד שאלאי עשוי לתפוס את העמדה הזו. בין הקורות קיימת אכזבה גדולה מבוי וטרמן ויכול להיות שרפאל רומו יפתח במקומו.

גיאס זאהיד שבעונה שעברה כבש 10 שערי ליגה ובישל 17 נוספים, צפוי לפתוח אחרי שכלל לא שיחק בבירת הנגב. בהגנה ההערכה היא שניקולאס יואנו יתפוס על מקומו של קאג'ו שנראה מפוזר בטרנר. הבלם קרלאו חזר אמש מברזיל שם שהה לצד אשתו שילדה.

הרכב משוער: בוי וטרמן (רפאל רומו), אמיליו אנסואה, פרקסיטליס וורוס, קרלאו, ניקולאס יואנו, לוקאס סוזה, נונו מוראיס, מוסא אל תעמרי, גיאס זאהיד, רולאנד שאלאי, תומאס דה וינסנטי.

עדכון ראשון: 11:51

עוד באותו נושא

נשיא טרבזונספור: "מנסה לשכנע את באר שבע לפרוס את התשלום על וואקמה"

לכתבה המלאה
עדן בן בסט, שחקן הפועל באר שבע, קרלאו, שחקן אפואל ניקוסיה. ברני ארדוב
בדרך לעוד מאבק עיקש. קרלאו ובן בסט במשחק הראשון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully