וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: וובה בראון סיכם את תנאיו

20.8.2018 / 19:22

אחרי השחרור של אפונסו טיירה לבית"ר ירושלים, הקבוצה הצפונית החזירה לשורותיה את הקשר שיעבור רק לאחר המשחק נגד הפועל באר שבע בשבת. ישחק לצידו של אחיו, סמואל בראון

עריכת וידאו: יוסי ציפקיס

עירוני קרית שמונה סיכמה את תנאיו של הקשר וובה בראון שיעבור אליה מהפועל באר שבע. בראון לא ישחק במחזור הראשון בו תפגוש קרית שמונה את הפועל באר שבע (שבת, 20:45) ויעבור רשמית רק לאחר המשחק.

כזכור, בראון קיבל אישור מראשי האלופה לחפש לעצמו קבוצה אחרת, ואחרי השחרור של אפונסו טיירה לבית"ר ירושלים החלו בקבוצה הצפונית לשוחח עם הקשר. בקרית שמונה משחק אחיו הצעיר של הקשר, סמואל בראון, כך שהדבר יקל על השחקן לחזור צפונה, אחרי ששיחק בקרית שמונה בין השנים 2013 ל-2016.

בראון (29) גדל במחלקת הנוער של הפועל רמת גן ושיחק עם הקבוצה במשך שלוש עונות בליגה הלאומית ועונה נוספת בליגת העל, בה אף זכה בגביע המדינה. בקיץ 2013 חתם במדי קרית שמונה לחמש שנים ורשם 74 הופעות בשלוש עונות בהן שיחק בקבוצה, זכה עם הקבוצה בגביע המדינה נוסף וכבש שני שערים. במהלך עונת 2015/16 עבר להפועל באר שבע ששילמה עליו כשני מליון שקלים. אחרי קצת יותר משנה הושאל למ.ס אשדוד בה שיחק בחצי העונה האחרונה.

מבלי קשר לבראון, בקרית שמונה מקווים להתחיל את הליגה בצורה שונה ממשחקי גביע הטוטו המאכזבים. במועדון החליטו שמחיר הכניסה למשחק מול האלופה יהיה 50 שקלים, מחיר אחיד לכלל היציעים. אורי מגבו לא צפוי להיות כשיר למשחק.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
גביע הטוטו: בני סכנין גברה 4:5 בפנדלים על בני יהודה, ניצחונות גם לרעננה וחדרה
הפועל באר שבע תוכל לרכוש את נייג'ל האסלביינק תמורת 2.5 מיליון יורו

(עדכון ראשון: 12:38)

וובה בראון שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
חוזר לקרית שמונה. וובה בראון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully