וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג בוזגלו: "הבשורה רעה ואכזרית, הבנתי שאסור לי להישבר"

קשר הפועל חיפה, שקרע את הרצועה הצולבת וסיים את העונה, כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "כלום לא מכין אותך לדבר כזה. אם זו הדרך שלי להתחשל אז המטרה תושג עם הרבה עבודה קשה"

יממה לאחר שהתבשר כי גמר את העונה, פרסם היום (שני) אלמוג בוזגלו פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, ובו כתב: "כשאתה יודע ומרגיש שזה הנורא מכל, אבל רוצה להאמין לסובבים אותך שזה כלום, ואז בום! זה נופל עליך כרעם ביום בהיר. הבשורה היא רעה ואכזרית, כלום לא מכין אותך לדבר שכזה.

"אחרי שלקח לי יום שלם לעכל עם לא מעט דמעות, הבנתי שאסור לי להישבר והגיע רגע האמת לקחת את עצמי בידיים, להתחזק, לקום, לחזור טוב יותר, חזק יותר! אם זו הדרך שלי להתחשל אז המטרה תושג עם הרבה עבודה קשה ובעיקר כוח רצון. אנצל את ההזדמנות להגיד לכולם תודה על הודעות התמיכה ולמשפחתי המדהימה".

בוזגלו (25) חתם בהפועל חיפה במהלך הקיץ, לאחר מספר שנים בבני יהודה. בהופעת הבכורה שלו כבש את השער המצמק בתבוסה 4:1 לאטאלנטה, אולם במשחק הגומלין, קרע את הרצועה הצולבת, דידה החוצה מכר הדשא במהלך המחצית הראשונה, ולאחר מכן עבר בדיקת MRI שבישרה על החדשות מהן קיווה להימנע. למגרשים הוא אמור לשוב רק עוד כשמונה חודשים.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
הפועל חיפה: אלמוג בוזגלו סובל מקרע וגמר את העונה, מוחמד גדיר צפוי להחליפו עוד השבוע
הפועל חיפה - מכבי חיפה: שון גולדברג וגיא חיימוב יערכו בכורות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully