וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אלמוג בוזגלו סובל מקרע וגמר את העונה, מוחמד גדיר צפוי להחליפו עוד השבוע

19.8.2018 / 19:10

הקשר שנפגע במהלך ההפסד לאטאלנטה קרע את הרצועה הצולבת, כפי שקרה פעמיים לאחיו מאור. בנוסף לחלוץ ב"ש, גם מוגרבי ואז'ובל על הכוונת. קלינגר: "קיבלנו בעצב ובהלם את הידיעה"

צילום מסך

באותו יום בו אחיו מאור סגר בבית"ר ירושלים, אלמוג בוזגלו קיבל את החדשות מהם חשש יותר מכל: קשר הפועל חיפה סובל מקרע ברצועה הצולבת וגמר את העונה. בוזגלו, שהצטרף לאדומים מבני יהודה במהלך הפגרה האחרונה, דידה מחוץ לכר הדשא במחצית הראשונה של משחק החוץ מול אטאלנטה ביום חמישי שעבר ונבדק עוד באיטליה. במועדון חשבו תחילה כי הפציעה לא חמורה מכפי שנראתה, אולם היום, לאחר בדיקת MRI התברר שהקשר סיים את העונה, עוד לפני מחזור הפתיחה. מדובר, אגב, באותה פציעה ממנה סבל מאור בוזגלו פעמיים בעבר. "זמן ההחלמה הוא שמונה חודשים", אמרו במועדון, "אנחנו מאחלים לאלמוג החלמה מהירה".

כעת בהפועל חיפה יגבירו את המאמצים לצרף את מוחמד גדיר. בקבוצה מעריכים שחלוץ הפועל באר שבע יצטרף ויחליף את בוזגלו. באלופה דורשים בשלב זה 50 אלף דולר, וגם מול גדיר נותרו עוד פרטים לסגור. בחיפה יגבירו את המאמצים במטרה להחתים את השחקן עוד השבוע. בנוסף, מעוניינים במועדון לצרף שחקן התקפה נוסף, ושני השמות הבולטים הם אלה של בן אז'ובל ופיראס מוגרבי. בחיפה יבדקו מה העלות הכוללת לצירוף מוגרבי שנמצא תחת חוזה בבני סכנין ואם יבינו שהסכומים רלוונטיים, ינסו להביאו. גם השיחות מול עכו צפויות להתחדש.

מאמן הקבוצה ניר קלינגר התייחס לפציעתו של אלמוג בוזגלו ולדרבי החיפאי מחר: "קיבלנו בעצב ובהלם את הידיעה על חומרת הפציעה של אלמוג. האמנו שמדובר בפציעה קלה יותר אבל לצערינו התברר אחרת. אנחנו מחבקים את אלמוג ואת משפחת בוזגלו ומאחלים לו החלמה מהירה. למרות זאת אני בטוח שנדע לצאת מחוזקים מהסיטואציה ומחר נעלה בכל הכוח בדרבי גם בשביל אלמוג והאוהדים. דרבי זה דרבי בכל מסגרת ונעשה הכל כדי שהקבוצה תנצח ותעלה לגמר גביע הטוטו"

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם
שון גולדברג נמכר ממכבי תל אביב להפועל חיפה: "נרגש להתחיל דרך חדשה"
בית"ר ירושלים הודיעה: "הושג סיכום עקרוני עם מאור בוזגלו"

אלמוג בוזגלו שחקן הפועל חיפה. מערכת וואלה!
איזה חוסר מזל. אלמוג בוזגלו/מערכת וואלה!

בינתיים הודיעה הפועל חיפה כי נמכרו כ-10,000 כרטיסים לדרבי בחצי גמר גביע הטוטו מחר - 3,000 לאוהדי הקבוצה ועוד 7,000 לאוהדי מכבי חיפה. הצפי הוא ל-15 אלף צופים באצטדיון.

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים הודיעה: "הושג סיכום עקרוני עם מאור בוזגלו"

לכתבה המלאה
מוחמד גדיר שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
המחליף? גדיר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully