וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון גולדברג נמכר ממכבי תל אביב להפועל חיפה: "נרגש להתחיל דרך חדשה"

המגן השמאלי בן ה-23 חתם לעונה אחת אצל מחזיקת הגביע וקיבל את החולצה מספר 3: "אחרי 15 שנים במכבי תל אביב, אני מתחיל פרק חדש". בן מנספורד: "שון הוכיח שהוא מקצוען אמיתי"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שון גולדברג הפך היום (שבת) רשמית לשחקן הפועל חיפה, לאחר שמכבי תל אביב הודיעה על מכירתו וכל תנאי העברתו סוכמו. המגן השמאלי חתם לעונה אחת, קיבל את החולצה מספר 3 וערך את אימון הבכורה כשקבוצתו החדשה המשיכה בהכנות לקראת הדרבי החיפאי במסגרת חצי גמר גביע הטוטו.

עוד בנושא:
ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
יואב כץ ואלי אוחנה שוחחו בנוגע להעברת ארנסטס שטקוס לבית"ר ירושלים
הפועל חיפה: פציעת אלמוג בוזגלו "פחות חמורה", מו"מ לגבי גדיר ואז'ובל

שון גולדברג שחקן הפועל חיפה. דוברות הפועל חיפה, אתר רשמי
תחנה חמישית בקריירה. שון גולדברג/אתר רשמי, דוברות הפועל חיפה

לאחר החתימה אמר גולדברג: "אני שמח ונרגש להתחיל דרך חדשה בהפועל חיפה, המועדון בו בחרתי לשחק. המועדון עם הקהל האיכותי שאוהב ותומך. מקווה לתרום ולעזור לקבוצה להגיע ביחד להישגים ושמח על האמון שנתנו בי. שיהיה לנו המון בהצלחה". לאתר הרשמי של מכבי תל אביב הוסיף: "היום אני מתחיל פרק חדש בקריירה שלי אחרי 15 שנים במועדון הכדורגל מכבי תל אביב שבו גדלתי שיחקתי וחונכתי. תודה למכבי על השנים הטובות ותודה מיוחדת לבן מנספורד על היחס ועל העזרה. שיהיה בהצלחה לכולנו בהמשך הדרך".

המנכ"ל בן מנספורד אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "שון הוכיח שהוא מקצוען אמיתי והיה לנו תענוג שהיה חלק מאיתנו מאז הצטרף למחלקת הנוער של המועדון. שון התקדם והפך לשחקן ליגת העל לגיטימי, ועם זה מגיע הרצון לשחק באופן סדיר. לכן, שון והמועדון קיבלו החלטה שעכשיו הזמן המתאים מבחינתו לעזוב לטובת אתגר חדש. כולנו מאחלים לשון את מלוא איחולי ההצלחה לעתיד".

גולדברג בן ה-23, תוצר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, רשם 13 הופעות במדי הקבוצה הבוגרת, כולל 90 דקות העונה מול בית"ר ירושלים, במדיה שיחק כמושאל בעונה שעברה. לפני כן שיחק כמושאל גם בבני יהודה והפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully