וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ ואוחנה שוחחו על שטקוס. הוויכוח בעסקת גולדברג: מי ישלם את המע"מ?

17.8.2018 / 8:07

מחזיק זכויות הניהול בבית"ר שוחח עם הבעלים על השוער, כץ טרם החליט. במועדון מעריכים שהחלוץ ישוחרר מב"ש השבוע, גם אז'ובל על הפרק. בוזגלו נבדק שוב. הפועל חיפה ומכבי תל אביב מתמקחות על 68 אלף שקלים בעסקת גולדברג. בהפועל חיפה מעריכים: זה יסתדר

ארנסטס שטקוס שוער הפועל חיפה. קובי אליהו
כץ טרם החליט לגביו. שטקוס/קובי אליהו

בהפועל חיפה הבינו עוד לפני המשחק ברג'יו אמיליה שהקבוצה לא תעפיל לשלב הבא. השיחה המרכזית לאחר המשחק לא עסקה בהדחה, אלא במצבו של אלמוג בוזגלו, שרק לאחרונה חתם על חוזה לעונה בקבוצה ואמש יצא מהמגרש כשהוא ממרר בבכי בעקבות חשד לפציעה קשה. מהרגע שהוחלף ועד השעות המאוחרות בוזגלו שהה במחיצת הצוות הרפואי והמנכ"ל אורן שטרלינג. לאחר בדיקה ראשונית העריך הצוות הרפואי בזהירות כי השחקן אינו סובל מפציעה חמורה. "חשבנו על הגרוע מכל. כשאתה רואה שחקן יוצא עם היד על הפנים, אתה מבין שיש ממה לחשוש", אמרו במועדון. "למזלנו, מיד בסיום המשחק הבנו שהוא לא במקום הזה". ביום ראשון יעבור השחקן בדיקת MRI.

אחרי ההדחה מהליגה האירופית, הקבוצה תנסה לקדם עוד השבוע את מסע הרכש שלה לעונה הבאה. כזכור, שלשום חודשו המגעים עם הפועל באר שבע לגבי מוחמד גדיר, שמתקרב לקבוצה. סוכנו העביר את פרטי השכר להפועל חיפה והם לא יהוו מכשול והפער היחיד כרגע היא דמי ההעברה - 50 אלף דולר שברקת דורשת עבורו, בעוד שכץ מוכן לשלם את מחצית הסכום. במועדון בדקו אתמול אפשרות לצרף את בן אז'ובל מעכו, שכץ הביע התעניינות לשאול אותו עם אופציה לרכישת הכרטיס בתום העונה. אלי אלבז ורועי שוקרני נותרו בארץ ולאחר שובה של הקבוצה תיערך שיחה עם השניים. הם מורשים להתאמן בחדר כושר אך ארגון השחקנים הודיע להפועל חיפה כי השניים יתאמנו עם יתר השחקנים החל מסוף השבוע. בשלב זה, נראה כי ללא קשר לעמדת הארגון קלינגר תומך בשיתופם באימונים. לגבי ערן לוי, אם השחקן לא יחתום בימים הקרובים בקבוצה אחרת, האפשרות שיצטרף תישקל בהתאם לתקציב. כץ כבר שוחח עם קשר מכבי נתניה לשעבר, שמבוקש גם בבית"ר ירושלים, בעניין.

בהמשך לידיעה לפיה בית"ר ירושלים התעניינה בשוער ארנסטס שטקוס והפועל חיפה דורשת שני מיליון שקל עבורו, עד תחילת השבוע אמורה להיערך שיחה בין יואב כץ לאלי אוחנה. הבעלים של הפועל חיפה כבר שוחח עימו בתחילת השבוע, אך ביקש להמתין עד לאחר המשחק מול אטאלנטה.

עוד בנושא:

הפועל חיפה: פציעת אלמוג בוזגלו "פחות חמורה", מו"מ לגבי גדיר ואז'ובל
מוק' הליגה האירופית: הפועל חיפה הפסידה 2:0 לאטאלנטה והודחה

אלמוג בוזגלו, הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
במועדון חששו מהגרוע מכל. בוזגלו/יוסי ציפקיס

יש לציין כי עסקת העברתו של שון גולדברג שכבר חתם על חוזה לעונה אחת עדיין לא הושלמה. הסיבה: טופס השחרור של השחקן ממכבי תל אביב עוד לא הגיע. זאת מכיוון שהקבוצות מתמקחות על תשלום המע"מ בעסקה. גולדברג, כך מתברר, רכש את כרטיסו ממכבי תל אביב תמורת 400 אלף שקלים וכבר חתם בהפועל חיפה, אולם בהסכם שנשלח לשחקן ולמחזיקת הגביע נכתב כי סכום העסקה לא כולל מע"מ בסך 68 אלף שקלים. גורם בהפועל חיפה אמר: "אנחנו מאמינים שעד תחילת השבוע הנושא הזה יוסדר וגולדברג ישחק בהפועל חיפה".

במועדון הודו בסיום ל-500 האוהדים שהגיעו לרג'יו אמיליה. "אחרי התבוסה בארץ, לא מובן מאליו שהם יגיעו לכאן. ננסה לפצות אותם בדרבי", אמרו במועדון לקראת חצי גמר גביע הטוטו ביום שני.

עד כה נמכרו במכירה מוקדמת למשחק הדרבי כ-5,500 כרטיסים - הפועל מכרה 2,000 כרטיסים ומכבי 3,500. מחירי הכרטיסים קבועים ועומדים על 50 שקלים לכל האיצטדיון מלבד יציעי הפרימיום, שם המחיר עומד על 60 שקלים לתא כסף, 100 לזהב ו-350 שקל ליהלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully