וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: פציעת אלמוג בוזגלו "פחות חמורה", מו"מ לגבי גדיר ואז'ובל

16.8.2018 / 23:23

במועדון נשמו לרווחה, לאחר שנראה כי פציעת הקשר שיעבור MRI פחות חמורה משנדמה היה. האדומים ביררו את העלויות של חלוץ עכו, קלינגר מסכם את ההדחה מול אטאלנטה: "היתה חוויה"

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. GettyImages
ממשיכים הלאה. קלינגר/GettyImages

הפועל חיפה הודחה הערב (חמישי) ממוקדמות הליגה האירופית בסיבוב השלישי אחרי שהפסידה 2:0 לאטאלנטה האיטלקית ו-6:1 בסיכום המפגשים. דובאן ספאטה (71) ואנדראס קורנליוס (92) כבשו את השערים לזכות האיטלקים.

ההפסד הוא לא הדאגה היחידה מבחינת ניר קלינגר. אלמוג בוזגלו, שהגיע רק בשבוע שעבר להפועל חיפה מבני יהודה, נפצע במחצית הראשונה, הורד מהמגרש על אלונקה והוחלף בדקה ה-31 על ידי מקסים פלקושצ'נקו.

במועדון חששו מאוד כי מדובר בפגיעה בצולבת, אך מבדיקה ראשונית בסיום המשחק עולה כי הוא אינו סובל משבר, כפי שחשדו תחילה. "אלמוג נבדק על ידי רופא והפציעה פחות נראית על פניו פחות חמורה ממה שנראה בתחילה", אמרו במועדון. השחקן יעבור בתחילת השבוע הבא בדיקת MRI ורק אז יתברר בדיוק מהי חומרת הפציעה. על אף הודעת המועדון, לא מן הנמנע כי הבדיקה תתקיים עוד קודם לכן, הלילה באיטליה.

"במחצית הראשונה ביצענו פחות טעויות ואף יכולנו להבקיע", סיכם ניר קלינגר. "אטאלנטה השתפרה במחצית השנייה, אבל עבורנו זו היתה חוויה, כי לא היינו באירופה 20 שנה. הפוטנציאל של אטאלנטה הוא פי 20 משלנו, אבל ידעתי שנוכל להותיר רושם טוב". המאמן אף התייחס לקריסת הגשר בגנואה ואמר: "אני רוצה לציין את קורבנות הטרגדיה, זה איום ונורא, אי אפשר להישאר אדישים לדבר כזה".

החל ממחר יימשכו המגעים לצירוף מוחמד גדיר מהפועל באר שבע. הלילה מתברר כי ביממה האחרונה פנתה הנהלת הקבוצה להפועל עכו וביררה את העלויות של בן אז'ובל. עכו דורשת 200 אלף שקל עבור השאלה עם אופציה לרכישת או 800 אלף שקל עבור 85 אחוז מהכרטיס.

במועדון הודו בסיום ל-500 האוהדים שליוו את הקבוצה לרג'יו אמיליה.

עוד בנושא:

מוק' הליגה האירופית: הפועל חיפה הפסידה 2:0 לאטאלנטה והודחה
מכבי תל אביב עלתה לפלייאוף הליגה האירופית עם 1:2 על פיוניק
הפועל באר שבע הפסידה לאפואל ניקוסיה 3:1 והודחה מאירופה

דובאן ספאטה שחקן אטאלנטה מול גבריאל תמאש שחקן הפועל חיפה. GettyImages
תמאש מול ספאטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully