וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "מי ששמח מהפציעה של דה בראונה הוא חתיכת אדיוט"

מאמן ליברפול מביע תמיכה בעקבות הפציעה שתשבית את הקשר כשלושה חודשים ומשוכנע שיחסי הכוחות בליגה לא ישתנו: "לסיטי יש מספיק כלים, לא צריך לרחם עליהם". פפ לא יצרף קשר נוסף

קשר מנצ'סטר סיטי קווין דה בראונה. GettyImages
קלופ לא שמח לאיד. דה בראונה/GettyImages

הפציעה הקשה של קווין דה בראונה, שבגינה ייעדר כשלושה חודשים מהמגרשים, אולי משנה את יחסי הכוחות בפרמיירליג. אבל אם תשאלו את יורגן קלופ, זו עדיין לא סיבה למסיבה. "כל מי ששמח מהפציעה הזאת הוא חתיכת אידיוט", אמר מאמן ליברפול בנחרצות אופיינית. "מי שבסיטואציה כזאת, כששחקן נפצע, מצליח לחשוב בצורה כזאת קרה ומחושבת, הוא כנראה אדם רע. אני לא כזה. בראש ובראשונה אני מאחל לו בריאות והתאוששות מהירה. אני מת על דה בראונה ורציתי להביא אותו לדורטמונד כשהיה בצ'לסי, אבל מוריניו מנע את זה ממני".

קלופ הוסיף ש"הייתה לקווין עונה נפלאה, מונדיאל נפלא. אני מרגיש רע מאוד עבורו, אבל לא דואג למנצ'סטר סיטי. יש להם חלופות. הם החתימו את ריאד מחרז ויש להם עוד שחקנים שיכולים לשחק בהרבה עמדות. אף אחד לא צריך לדאוג או לרחם על סיטי. אנחנו, בכל מקרה, לא מסתכלים על קבוצות אחרות".

אמש פפ גווארדיולה שלל את האפשרות שיוחתם קשר נוסף כדי למלא את מקומו של דה בראונה, על רקע שמועות שקלאודיו מרקיזיו (שעזב את יובנטוס) נמצא על הכוונת. "אין לנו כוונה להביא את קלאודיו או אף אחד, למען האמת. לקראת חלון ההעברות בינואר נראה איך אנחנו נראים ומה אפשר לעשות, אבל כרגע הסגל יישאר אותו סגל".

עוד בנושא

החששות של סיטי התממשו: קווין דה בראונה ייעדר שלושה חודשים
מוריניו: "מעולם לא רבתי עם פוגבה, הכול התנהל בצורה מכובדת"
סקולס: "פוגבה צריך להציג יכולת יותר גבוהה, ליברפול יכולה להתחרות בסיטי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully