וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני קרוס: "ההצהרה של מסוט אוזיל הייתה מלאה בשטויות"

קשר ריאל מדריד וגרמניה התראיין בהרחבה והתייחס גם לפרשת אוזיל: "גם הוא יודע שאין בנבחרת ובהתאחדות שום גזענות". על עצמו: "חשבתי לפרוש מהנבחרת, אבל אשתי ובני שכנעו אותי להמשיך"

AP

לראשונה מאז הכישלון הגדול במונדיאל 2018, דיבר טוני קרוס בראיון נרחב. כזכור, קשר ריאל מדריד ונבחרת גרמניה כבש את שער הניצחון ב-12 מול שבדיה, שער שהשאיר את אלופת העולם היוצאת בעניינים לפחות עד המשחק האחרון מול דרום קוריאה במחזור השלישי, אבל אז היא כשלה והפסידה 2:0 מה שגמר את הסיפור שלה בכישלון צורב. קרוס דיבר בראיון ב"בילד" על עתידו בנבחרת והתייחס כמובן גם לפרשת מסוט אוזיל והפרישה שלו.

קרוס התייחס לעתידו בנבחרת גרמניה ושלל את השמועות לפיהן הוא עשוי לפרוש בקרוב מהמדים הלאומיים. "הייתי מודאג מאוד לגבי עתיד הנבחרת ושקלתי כל מיני דברים, אבל אשתי אמרה לי: 'יקירי, אתה לא יכול לעצור עכשיו'. גם הבן שלי רצה שאמשיך. לא יכולתי להגיד לא. עכשיו המטרה הגדולה שלי היא יורו 2020, אנחנו חייבים להצליח שם".

על סוגיית מסוט אוזיל והפרישה שלו מהנבחרת הוסיף קרוס: "הגיע למסוט להיפרד בצורה אחרת ולגמור את הקריירה הבינלאומית שלו בצורה אחרת. שיחקתי איתו הרבה שנים ואני יודע שהוא בחור נחמד. הדרך בה הוא פרש הייתה לו בסדר. בהצהרה שלו היה חלק אחד שהיה נכון ומדויק, אבל זה התגמד לעומת חלק שהיה מלא בשטויות. אני חושב שמסוט בעצמו יודע שאין גזענות בנבחרת הלאומית ובהתאחדות הגרמנית. להפך, אנחנו מחויבים ותומכים מאוד בגיוון ובאינטגריה. מסוט היה דוגמה טובה לזה ויש עוד שחקנים רבים שהיו".

עוד בנושא:

מולר: "התקשורת צבועה, ניפחה את עניין אוזיל כדי למכור עיתונים"
ארדואן על פרשת מסוט אוזיל: "היחס הגזעני אליו בגרמניה אינו מקובל"
אולי הנס על מסוט אוזיל: "הוא משחק חרא בנבחרת כבר שנים"
בילד על אוזיל: "ההאשמות שלו מגוחכות, הוא מדבר שטויות ומשחק את הקורבן"

טוני קרוס, נבחרת גרמניה, מאוכזב. רויטרס
מבקר את מסוט אוזיל. טוני קרוס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully