וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוויל תקף את מוריניו: "המשחקים של מנצ'סטר יונייטד קשים לצפייה"

שחקן העבר האגדי של השדים האדומים דיבר על מצב הקבוצה: "ליונייטד יש סגנון מוכר, קבוע וידוע, אסור לשנות אותו. נוח למוריניו לשבת מאחור ולשחק פיזי, אבל זה לא הסגנון שלנו"

AP

למרות שפתחה את עונת הפרמיירליג עם ניצחון 1:2 על לסטר סיטי, לא מעט ביקורות באנגליה מופנות לכיוונה של מנצ'סטר יונייטד. את מירב החיצים סופג המאמן, ז'וזה מוריניו, אשר ממשיך בדרכו מהעונה שעברה ודוגל בכדורגל מעט יותר נסוג והגנתי. הפורטוגלי מעדיף לעיתים לתת ליריבה לשלוט בקצב המשחק וליזום במטרה לנצל עוצמה פיזית של שחקניו, להרוויח את הכדור ולנסות לכבוש מהתקפות מתפרצות או ממצבים נייחים. מספר פרשנים באנגליה, בינהם שחקן העבר האגדי של המועדון והפרשן בהווה גארי נוויל, מספרים כי מדובר בסגנון משחק שלדעתם, קשה לצפייה.

בראיון לפודקאסט 'סקנד קפטנס' אמר נוויל: "אייאקס, ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד הן שלושת הקבוצות היחידות שיש להן סגנון קבוע וידוע בכדורגל האירופי. ליונייטד תמיד היה סגנון של 4-4-1-1 או 4-4-2 בו היה שימוש בשחקני כנפיים מהירים. זה חיוני למועדון לשחק ככה ואסור לשנות את זה. האוהדים לא מרוצים בצדק. מהעונה שעברה התחלתי לראות באצטדיון מושבים ריקים. זה לא היה ככה בעבר וכן, אני מחשיב גם את השנים שהקבוצה פחות הצליחה".

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
פפ גווארדיולה עקץ את מוריניו, באנגליה "מתגעגעים" לארסן ונגר
פול פוגבה: "יש דברים שאני לא יכול לומר... אחרת אספוג קנס"

גארי נוויל שחקן מנצ'סטר יונייטד. Laurence Griffiths, GettyImages
כשהוא שיחק זה נראה אחרת. גארי נוויל/GettyImages, Laurence Griffiths

על מוריניו אמר: "ז'וזה מוריניו הביא לקבוצה שחקנים כמו לוקאקו, מאטיץ', פרד ובאיי. אלה שחקנים שמתאימים לסגנון שלו, אבל לא לסגנון של יונייטד. טוטנהאם למשל משחקת עכשיו יותר כמו מנצ'סטר יונייטד: יש לה שחקנים בני 23-24 שאוהבים לרוץ ולטרוף את הדשא, לשחק גבוה וללחוץ גבוה. כמה שחקנים כאלה כבר יש ליונייטד? למוריניו נוח לשבת מאחור ולשחק יותר פיזי. כאוהד מנצ'סטר יונייטד, זה מחזה כואב וקשה לצפייה".

עוד באותו נושא

פול פוגבה: "יש דברים שאני לא יכול לומר... אחרת אספוג קנס"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully