וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה עקץ את מוריניו, באנגליה "מתגעגעים" לארסן ונגר

לאחר הניצחון 0:2 על ארסנל, מאמן מנצ'סטר סיטי שיגר מסר ליריבו שמתלונן על העדר רכש: "לי יש סגל מצוין. לא יכולה להתלונן דקה". מנגד, הפרשנים העלו על המוקד את הבוס החדש של התותחנים אונאי אמרי

אונאי אמרי, מאמן ארסנל. רויטרס
כבר על המוקד. אונאי אמרי/רויטרס

מנצ'סטר סיטי פתחה הערב (ראשון) ברגל ימין לאחר שניצחה 0:2 את ארסנל במחזור הפתיחה של עונת 2018/19. ראחים סטרלינג (!4) וברנרדו סילבה (66) כבשו את שני שערים הראשונים בליגה של הסיטיזנס העונה. מנגד, התותחנים לראשונה תחת הדרכתו של אונאי אמרי, נראו בחלק גדול מהמשחק בדיוק כמו בסיום העידן של ארסן ונגר, כלומר חסרי מעוף ומבולבלים. התקשורת האנגלית החלה לקטול את היכולת של התותחנים מיד לאחר שריקת הסיום כשהכותרות הכריזו "מאמן חדש, אותה ארסנל ישנה". ב"דיילי מייל" סיכמו בפשטות "ארסן, תחזור". אמרי מצידו מתעקש להישאר אופטימי בשלב זה.


עוד בנושא
אנגליה: ליברפול הביסה 0:4 את ווסטהאם במחזור הפתיחה
מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:2 את לסטר סיטי במשחק הפתיחה
צפו: כריסטיאנו רונאלדו כבש שער בכורה במדי יובנטוס, אוהדים פרצו למגרש

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
עדיין בלתי מנוצח מול אמרי/רויטרס

תגובות

מנג'ר מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה פרגן לשחקניו ואמר: "הם זו הייתה הופעה מושלמת? בהחלט כן. יש לנו הרבה מאוד שחקנים שלא בכושר כרגע אך אנחנו כבר שנתיים יחד ויודעים מה לעשות. אנחנו עשינו משחק טוב ואנחנו רק נשתפר מכאן". גווארדיולה גם שלח עקיצה לעברו של ז'וזה מוריניו שמתלונן כעת על כך שההנהלה לא אישרה לו לחזק את הקבוצה. לדברי פפ: "יש לי זכות גדולה להיות מנג'ר מנצ'סטר סיטי. העמידו לרשותי סגל נהדר. אני לא יכול להתלונן אפילו לדקה אחת".

על המשחק עצמו אמר המאמן: "במצב של 0:1 כבשנו שער שאולי לא הגיע לנו, אבל במחצית הראשונה היינו צריכים לכבוש עוד שניים שלושה שערים. יצרנו המון הזדמנויות והייתה לנו הופעה טובה". על בנז'מן מנדי שבישל היום את שני השערים הוסיף פפ: "לפעמים אנחנו רוצים להרוג אותו ולפעמים אני אומר 'וואו, איזה שחקן יש לי'".

כובש השער השני ברנרדו סילבה הוסיף: "אנחנו שמחים לפתוח את הליגה עם ניצחון נגד קבוצה חזקה. רצינו לייצר תצוגה של מקצוענים ועשינו את זה. עשינו הגנה בצורה טובה מאוד וניצחנו בצדק. היינו יותר טובים.

מנגד, מנג'ר ארסנל אונאי אמרי אמר: "אמנם הפסדנו 2:0 אבל אני חושב שהשתפרנו ככל שהמשחק התקדם. במחצית הראשונה לא שיחקנו באופן שבו רציתי ודיברנו על זה בהפסקה. רצינו להחזיק בכדור ולייצר מצבים. אני חושב שבמחצית השנייה היינו טובים יותר. רצינו לתת לאוהדים שלנו הרגשה טובה במשחק מול מנצ'סטר סיטי. זה לא קרה אך אני אופטימי לגבי ההמשך".

שוער התותחנים פטר צ'ך מהטובים בקבוצתו הוסיף: "אפשר היה להוציא משהו מהמשחק הזה. במחצית השנייה גרמנו להם לעשות טעויות. לצערנו היינו חסרי מעוף בחלק ההתקפי והייתה חסרה לנו המסירה הקטלנית בחוד. חבר שלא הצלחנו לסיים מתפרצות כמו שצריך ובאופן כללי אנחנו מאוכזבים מההפסד הזה".

עוד באותו נושא

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:2 את ארסנל במחזור הפתיחה

לכתבה המלאה
ראחים סטרלינג, פרננדיניו, שחקני מנצ'סטר סיטי. רויטרס
50 שערי ליגה, רק שלושה מחוץ לרחבה. סטרלינג/רויטרס

מספרים

* ראחים סטרלינג כבש את שער הפרמייר ליג ה-50 שלו. השער הערב היה השלישי בלבד אותו כבש בבעיטה מחוץ לרחבה.

* ברנרדו סילבה מצא את הרשת בחמישה מתוך שבעת משחקי הפרמיירליג האחרונים בהם הוא פתח בהרכב של מנצ'סטר סיטי.

* מנצ'סטר סיטי עדיין לא הפסידה משחק פתיחה בפרמיירליג מאז עונת 2008/9.

* פפ גווארדיולה עדיין בלתי מנוצח במפגשים ישירים מול אונאי אמרי (7 ניצחונות, 4 תוצאות תיקו)

הרשת לא מרחמת על מנג'ר ארנסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully