וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה: "יש דברים שאני לא יכול לומר... אחרת אספוג קנס"

הקשר הצרפתי רמז על התסכול שלו במנצ'סטר יונייטד תחת ז'וזה מוריניו: " כשאנשים סומכים אחד על השני, הכל הרבה יותר קל. אם אתה עושה דברים בלי שמחה, מה הטעם לעשות אותם?"

AP

פול פוגבה ביטא את חוסר שביעות הרצון שלו במנצ'סטר יונייטד בדברים שפורסמו הבוקר (ראשון) באנגליה. הקשר הצרפתי מאוד רצה לעזוב את אולד טראפורד בקיץ וקיווה לחזור ליובנטוס או לעבור לאחת מהגדולות בספרד, אבל חלון ההעברות באנגליה נסגר ומנצ'סטר יונייטד לא תוכל לצרף שחקן במקומו, כך שנראה שהוא יישאר.

הקשר הצרפתי שזכה עם נבחרת צרפת במונדיאל, לא אהב את הרמיזות של ז'וזה מוריניו על כך שהוא הצליח בטורניר העולמי בגלל שהוא היה מרוכז בכדורגל - דבר שלא קורה במנצ'סטר יונייטד. את הדברים אגב, הוא אמר דווקא אחרי שאותו מוריניו החמיא לו בפומבי על היכולת בניצחון 1:2 על לסטר סיטי.

עוד בנושא:

מנצ'סטר יונייטד פתחה את העונה עם 1:2 על לסטר סיטי
טוטנהאם ניצחה בניוקאסל, צ'לסי הביסה את האדרספילד
טירוף מרסלו ביילסה בלידס יונייטד לא עוצר

שחקן מנצ'סטר יונייטד, פול פוגבה. רויטרס
"לכדורגלן יותר קל כשהוא באותו ראש כמו השחקנים האחרים". פוגבה/רויטרס

"אני אותו פול פוגבה כמו במונדיאל", אמר הצרפתי, "כמובן שהשחקנים מסביבי שונים, אבל אני עדיין אוהב כדורגל ונותן את הטוב ביותר. כשנוח לך, כשאנשים סומכים אחד על השני, כשהראש במקום הנכון, הכל הרבה יותר קל. אם אתה עושה דברים בלי שמחה, מה הטעם לעשות אותם?".

פוגבה התייחס להצלחה שלו בנבחרת צרפת בקיץ האחרון: "לכדורגלן יותר קל כשהוא באותו ראש כמו השחקנים האחרים. בנבחרת היינו קבוצה אחת, כולל המאמן, הפיזיותרפיסט, האפסנאי, כולם. אז כמובן שבמצב כזה יותר קל לדבר ולבטא את מה שאתה מרגיש".

כשנשאל האם הוא מתכוון לכך שהוא מתוסכל במנצ'סטר יונייטד, פוגבה השיב בקצרה: "יש דברים שאני לא יוכל לומר... אחרת אספוג קנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully