וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראס הרצוג: "רוצה להשריש פה מנטליות מנצחת, כמו קלינסמן"

13.8.2018 / 15:00

אנדראס הרצוג ערך מסיבת עיתונאים ראשונה כמאמן נבחרת ישראל: "משקעי העבר? זה קרה לפני 20 שנה. זהבי? נראה מה יקרה בימים הקרובים. הניסיון המועט? שיחקתי בגרמניה 10 שנים"

ניב אהרונסון

מאמנה החדש של נבחרת ישראל בכדורגל, אנדראס הרצוג, ערך היום (שני) מסיבת עיתונאים ראשונה מאז מונה לתפקיד. האוסטרי האגדי כבר יעמוד על הקווים ב-7 בספטמבר, אז ישראל תתארח באלבניה למשחק הראשון בליגת האומות.

המנהל הטכני, וילי רוטנשטיינגר פתח ואמר: "לפני הכל אני רוצה להחמיא לוועדה הטכנית בראשות אלי אוחנה, שנהגה במקצועיות גדולה. דנו בניסיון של המאמן הבא, באיכויות שלו כמנהיג, היכולת לעבוד בקבוצה והמוטיבציה להיות מאמן נבחרת ישראל. אני חושב שזו הייתה החלטה ברורה מבחינת הרצוג וההליך היה מאוד מקצועי".

עוד בנושא:

מענקי ההעפלה של אנדראס הרצוג ליורו יצומצמו משמעותית
להשתחרר ולהיות חופשי: כך הרצוג יתרום לנבחרת ישראל
הרצוג יבקש תקציב נוסף למינוי הצוות. רוצה את חזן וספריי

אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
"ממתין בקוצר רוח להתחיל לעבוד עם השחקנים". הרצוג/ניב אהרונסון

הרצוג פתח את הדברים ואמר: "אני כאן שבוע. אני מאוד נרגש וזה כבוד עבורי. זה אתגר גדול, אבל אני מאמין בכדורגל הישראלי ובנבחרת ישראל. מסיבות עיתונאים זה דבר חשוב, אבל אני כבר ממתין בקוצר רוח להתחיל לעבוד. שיחקתי נגד ישראל, אני זוכר דברים טובים וגם את התבוסה 5:0. המטרה שלי היא להוציא את המיטב מהשחקנים".

על הסיכויים להעפיל ליורו 2020: "צפיתי וניתחתי את כל המשחקים האחרונים של נבחרת ישראל. ראיתי דברים טובים וגם נקודות שזקוקות לשיפור. נצטרך לתקן את הטעויות, אבל אם תהיה אחדות וכולם יהיו מאחורינו, נוכל לעשות את זה".

על הניסיון המועט שלו: "אחרי שפרשתי התחלתי כעוזר מאמן בנבחרת אוסטריה, כמאמן נבחרת הצעירה וכעוזר בארה"ב. עכשיו אני מוכן. אני לא יכול להבטיח דבר, אני יכול להבטיח רק שנעבוד קשה. שיחקתי 10 שנים בגרמניה, יש סיבה בגללה הגרמנים כל כך מוצלחים. עבדתי עם קלינסמן והוא הביא לנבחרת ארה"ב את המנטליות המנצחת של הגרמנים, את הביטחון שאפשר לנצח כל משחק. זה מה שאני רוצה להשריש פה".

על משקעי העבר: "זה היה לפני 20 שנה, היו הרבה כותרות ודיברו על זה הרבה. בזמנו עשיתי הכל בשביל המדינה שלי, ועכשיו אני מאמן נבחרת ישראל ואעשה הכל בשבילה. אני לא רוצה לדבר על זה יותר מדי".

על ערן זהבי: "הוא חלוץ מצוין, ממש טוב. הוא עשה טעות גדולה, אני יודע את זה והוא יודע את זה. נראה מה יקרה בימים הקרובים, בסופו של דבר זו החלטה של ההתאחדות. כמאמן אני רק יכול להגיד שהוא שחקן מצוין".

על מונס דאבור: "ראיתי אותו הרבה פעמים כי הוא משחק באוסטריה. הוא מהיר, טוב עם הכדור, שחקן מצוין".

עוד באותו נושא

בנבחרת החליטו: רק הודעה פומבית של זהבי תסלול את חזרתו לסגל

לכתבה המלאה
וילי רוטנשטיינר מנהל טכני עם אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
פחות מחודש למבחן הראשון. רוטנשטיינר והרצוג/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully