וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מענקי ההעפלה של אנדראס הרצוג ליורו יצומצמו משמעותית

3.8.2018 / 8:25

לאלישע וגוטמן הובטחו מענקים של מיליון שקל, האוסטרי יוכל לקבל כחמישית מהסכום. בסביבתו אישרו: רוצה את חזן ואיש מקצוע זר לצדו. חלק מחברי ההנהלה שוקלים להצביע נגד המינוי. שיחה תיערך עם זהבי

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מענקי ההעפלה של מאמן נבחרת ישראל, אנדראס הרצוג, יקטנו משמעותית החל מהקמפיין הקרוב - זאת בהשוואה לשני מאמני הנבחרת האחרונים, אלישע לוי ואלי גוטמן. השניים הבטיחו מענק של מיליון שקל עבור העפלה לקמפיין, בעוד שהאוסטרי ירוויח כחמישית מהסכום בלבד אם יעפיל לשלבים הבאים. ההתאחדות לכדורגל צפויה להכניס לקופתה כשמונה מיליון יורו אם תעפיל לטורניר היורו דרך ליגת האומות או דרך המוקדמות בשנה הבאה, כך שחלוקת המענקים לא תהווה בעיה עבורה במידה שהנבחרת תעפיל.

בנוסף, האוסטרי קיבל מענק מיוחד של עשרות אלפי דולרים אם הנבחרת תעפיל לחצי גמר ליגת האומות - כלומר תסיים ראשונה בבית בדרג C עם סקוטלנד ואלבניה. "עבור הכנסה מההעפלה ליורו, נשמח לשלם מענקים", אמרו אתמול בהתאחדות. יש לציין כי ההתאחדות לכדורגל לא הרוויחה ממינויו של האוסטרי מבחינת רמת המיסוי. על מאמן כדורגל מוטלת רמת מס זהה לישראלי, כך שאם מאמן מקומי היה מקבל את התפקיד שכרו היה דומה.

עוד בנושא:

אנדראס הרצוג ימונה למאמן נבחרת ישראל: "זה כבוד גדול עבורי"
החוזה הנמוך, הציפיות וסוגיית זהבי: מאחורי הקלעים על מינוי אנדראס הרצוג
להשתחרר ולהיות חופשי: כך יוכל אנדראס הרצוג לתרום לנבחרת ישראל

אנדראס הרצוג לצד יורגן קלינסמן, נבחרת ארצות הברית. AP
יקבל מענק נמוך יחסית אם יעפיל ליורו. הרצוג עם קלינסמן/AP

הרצוג אמור לנחות ביום שני הקרוב בישראל. הוא ייפגש עם ווילי רוטשטיינר והשניים יקבלו החלטה לגבי הצוות המקצועי. הרצוג מעדיף לשלב בתוך הצוות איש מקצוע זר, אבל הוא רוצה גם עוזר מאמן ישראלי. בסביבתו של המאמן אישרו את הידיעה לפיה אלון חזן מועמד לעבוד לצדו. חזן לא יהיה מוכן לוותר על אימון נבחרת הנוער ואם יהיה עוזרו יעסוק בשני התפקידים במקביל. שכרו החודשי של הרצוג, כזכור, יהיה 20 אלף יורו לא כולל אופציה למענקים.

בינתיים, חלק מחברי הנהלת ההתאחדות שוקלים להצביע נגד המינוי. הם טוענים כי היה צריך למנות מאמן ישראלי וגם אם הוחלט למנות זר, הרי שמינוי הרצוג עשוי לעורר סערה מסוימת בקרב הקהל. בקרב אנשי הפורום לאיתור המאמן הלאומי היה מי שהופתע אתמול, לאחר שאלי אוחנה הודה כי שינה את דעתו והעדיף מאמן זר. אוחנה תמך בעבר ברוני לוי, אך לאחר שזה נפגש עם ווילי רוטשטיינר ושמע את עמדתו החליט לשנות את דעתו. גם חבר הנהלה אחר שתמך תחילה בניר קלינגר החליט לשנות את דעתו ותמך במאמן זר. "ההחלטה הייתה פה אחד", אישרו.

לאחר שינחת בארץ ידונו המאמן ורוטשטיינר בנושא ערן זהבי. בימים הקרובים אמורה להיערך שיחה עם הקפטן לשעבר וייתכן שהצדדים אף ייפגשו בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully