וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראס הרצוג יבקש תקציב נוסף למינוי הצוות. רוצה את חזן וספריי

12.8.2018 / 12:33

בהתאחדות אישרו כי האנגלי מועמד לשמש כאחד מעוזריו של המאמן החדש. עדיין לא ברור האם יאושר תקציב עבור מאמן השוערים האוסטרי לינדנברגר. המאמן, ששכר דירה בתל אביב, ידבר במסיבת עיתונאים על סוגיית זהבי

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מאמן נבחרת ישראל, אנדראס הרצוג, צפוי לכנס השבוע מסיבת עיתונאים באצטדיון רמת גן, שם הוא ידבר לראשונה בהרחבה על מינויו לתפקיד המאמן הלאומי. בהתאחדות סיפרו כי הרצוג כבר שכר דירה בתל אביב ומחר הוא צפוי להיפגש עם המנהל הטכני שלה, ווילי רוטנשטיינר, על מנת לקבל מספר החלטות בנוגע לצוות שירכיב סביבו. כזכור, בהתאחדות אישרו בשבוע שעבר כי לשניים יש מספר מועמדים לתפקיד הצוות הזר. ברשימה הזאת נכללים, כזכור, שוער העבר קלאוס לינדנברגר, שעבד בעבר כמאמן שוערים בנבחרת אוסטריה וייתכן שיגיע כמאמן שוערים לאחר שעבד תחת ווילי רוטנשטיינר בהתאחדות האוסטרית ונמצא בקשרים הדוקים עימו.

מועמד נוסף שהוזכר בשבוע שעבר הוא מאמן הכושר האנגלי רוג'ר ספריי, שעבד בעבר בנבחרת אוסטריה אך מינואר 2018 כבר אינו בנבחרת הבוגרת, בה עבד בשתי קדנציות - האחרונה שבהן החלה ב-2011 ונמשכה עד לאחרונה. חזן הוא האופציה המרכזית לשמש כעוזר. אגב, אם רוני לוי היה מקבל את התפקיד, נראה שמי שהיה חוזר לעמדת עוזר המאמן הוא משה סיני. גם עידן טל הוזכר במהלך השיחות, אך הרצוג מעדיף סביבו צוות זר.

עוד בנושא:

ערוץ הטלגרם של וואלה! ספורט
לינדנברגר וספריי מועמדים להצטרף לצוות של נבחרת ישראל
אנדי הרצוג נחת בישראל: "מאמין בכדורגל הישראלי וביכולות שלי"

אנדראס הרצוג מאמן נבחרת ישראל עם וילי רוטנשטיינר. שלומי גבאי
הגיע לצפות במשחק גביע הטוטו. אנדראס הרצוג עם ווילי רוטנשטיינר/שלומי גבאי

הרצוג יבקש כעת אישור מיוחד לקבל תקציב כדי לבנות את הצוות סביבו. אם יתאפשר לו, חזן, לינדנברגר וספריי ירכיבו את הצוות המקצועי כשייתכן שימונה לו עוזר נוסף אם ההתאחדות תאשר תקציב לכך. בהתאחדות אמרו היום כי המטרה היא לנסות ולהביא להרצוג את הצוות שבו הוא מעוניין, אך כרגע הנושא נמצא בבדיקה מבחינה כלכלית. בפגישה בין האוסטרים, יוחלט כיצד לנהוג גם בנוגע לחזרת ערן זהבי. בהתאחדות מצפים שזהבי יוציא הודעה שבה הוא מכריז כי הוא רוצה לחזור לנבחרת וכך אולי תיסלל חזרתו למדים הלאומיים.

הרצוג ירוויח 20 אלף יורו בחודש, בהתאם לתקציב שנקבע מראש עבור המאמן הלאומי. מיד לאחר מסיבת העיתונאים הוא יחל בהרכבת סגל הנבחרת. בתקשורת האוסטרית הזכירו היום כי הרצוג נכח באוסטריה במהלך הדרבי הישראלי בין מונס דאבור, אחד השחקנים שאמורים להוביל את הנבחרת
בקמפיין הקרוב, לבין אלון תורג'מן - אך הוא לא נכח במגרש, שכן הוא הלך לצפות במשחק בין הפועל חדרה לעירוני קרית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully