וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינדנברגר וספריי מועמדים להצטרף לצוות של נבחרת ישראל

9.8.2018 / 13:50

מאמני השוערים והכושר הם שניים מהמועמדים להצטרף לצוות הרחב שבונה הרצוג. חזן צפוי להיות העוזר. גורם בהתאחדות: "הצהרה של זהבי, לפיה הוא מוכן לחזור למדים הלאומיים, תקדם את המגעים לחזרתו". המאמן אושר בהתאחדות

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אנדראס הרצוג נחת רק אתמול בישראל והיום (חמישי) כבר החל בשיחות עם ווילי רוטנשטיינר לגבי הרכבת הצוות שיצטרף לנבחרת הבוגרת. כזכור, בשבוע שעבר אישרו בהתאחדות כי המאמן החדש רוצה לצרף מאמן כושר ומאמן שוערים זרים. הבוקר מתברר כי שניים מהמועמדים כבר נמצאים על המדף.

מי שעשוי להצטרף לצוות של האוסטרי הוא שוער העבר קלאוס לינדנברגר, מאמן השוערים בנבחרת אוסטריה שעבד תחת וילי רוטנשטיינר בהתאחדות האוסטרית ונמצא בקשרים הדוקים עימו. בהתאחדות לכדורגל הזכירו גם את מאמן הכושר האנגלי רוג'ר ספריי, שעבד בעבר בנבחרת אוסטריה במשך שנים, אך מינואר 2018 כבר לא חלק מהצוות. ב-2006 עד 2009 עבד באוסטריה הבוגרת ומאוחר יותר עבד שנתיים בנבחרת אוסטריה הצעירה. ב-2011 הוא חזר לתפקידו בנבחרת הבוגרת ונחשב לאיש מקצוע בכיר.

עוד בנושא:

אנדי הרצוג נחת בישראל: "מאמין בכדורגל הישראלי וביכולות שלי"
להשתחרר ולהיות חופשי: כך יוכל אנדראס הרצוג לתרום לנבחרת ישראל
וילי רוטנשטיינר מנסה ליזום פגישה בין ערן זהבי לאנדראס הרצוג

רוג'ר ספריי מאמן כושר, נבחרת אוסטריה 2016. GettyImages
שנים ארוכות בנבחרת אוסטריה. רוג'ר ספריי/GettyImages

מועמד נוסף שהוזכר כמי שעשוי להגיע כעוזר הוא היימו פפייפנברגר, שעבד בעבר בזלצבורג ושיחק עם הרצוג בנבחרת אוסטריה. מקורבים לעסקה אישרו כי השלושה נמצאים ברשימות, אך סיפרו היום כי "אין כל החלטה סופית לגבי הצוות". בשבוע שעבר אישרו בנבחרת כי אלון חזן צפוי להיות העוזר הבכיר ולכן, בגלל מגבלות תקציב, ספק אם יגיע עוזר נוסף. הנהלת ההתאחדות אישרה בישיבתה היום את המלצת הפורום המקצועי והמלצת המנהל הטכני ווילי רוטנשטיינר למנות את אנדי הרצוג למאמן הנבחרת.


סאגת ערן זהבי תסתיים בשבוע הבא. וילי רוטנשטיינר סיפר למקורביו כי לא שוחח עם זהבי על אפשרות חזרה וכי זהבי לא הציע לחזור. גורם בנבחרת סיפר הבוקר: "הצהרה של זהבי, לפיה הוא מוכן לחזור למדים הלאומיים, תקדם את המגעים לחזרתו". בהתאחדות ממתינים שזהבי יודיע רשמית, בצורה ישירה או עקיפה, כי הוא רוצה לשחק במדים הלאומיים. כזכור, מיד לאחר מינויו של הרצוג סיפרו גורמים בהתאחדות כי רוטנשטיינר מנסה ליזום פגישה בין המאמן לקפטן לשעבר בישראל, בה יוכרע האם ישוב למדים הלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully