וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילי רוטנשטיינר מנסה ליזום פגישה בין ערן זהבי לאנדראס הרצוג

אחרי הניסיון להחזיר את זהבי לנבחרת ישראל, המנהל הטכני סיפר למקורביו: "שוחחתי עם ערן ואיחלתי מזל טוב, לא שוחחנו ולו במשפט על הנבחרת. אלה דברים שצריכים לדבר עליהם בהמשך"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בהתאחדות לכדורגל מאשרים כי המנהל הטכני וילי רוטשטיינר מנסה ליזום פגישה בין ערן זהבי למאמן החדש אנדראס הרצוג על מנת להוביל לשובו של הקפטן לשעבר לנבחרת. כזכור, בשבוע שעבר ניסו גורמים בהתאחדות להוביל לפגישה בין זהבי להרצוג, כשגם המנהל הטכני יהיה נוכח בה. על פי גורמים בהתאחדות, במידה וזהבי יסכים למהלך תיסלל דרכו לנבחרת ישראל, אך הוא לא יקבל את סרט הקפטן.

בסביבתו של ערן זהבי טוענים כי הוא לא ביקש לחזור לנבחרת ישראל. האוסטרי סיפר הבוקר למקורביו כי "שוחחתי עם ערן ואיחלתי לו מזל טוב לרגל יום הולדתו. לא שוחחנו ולו במשפט אחד על הנבחרת. אלה דברים שצריכים לדבר עליהם בהמשך".

הרצוג אמור לנחות בישראל במהלך השבוע ורק לאחר פגישה עם רוטשטיינר השניים יחליטו כיצד לנהוג בנוגע לסאגת הקפטן לשעבר. בנוסף, תיערך שיחה עם אלון חזן על מנת לבחון האם הוא מוכן להיות חלק מהצוות של הרצוג במקביל לנבחרת הנוער. הרצוג שוקל מינוי מאמן כושר או מאמן שוערים זר לנבחרת.


עוד בנושא:

איל ברקוביץ': "פתאום איזה אחד מאוסטריה מביא חבר שלו"
מענקי ההעפלה של הרצוג ליורו 2020 יצומצמו משמעותית
רוטנשטיינר הוצג: "בטוח שאוכל לעשות פה את מה שעשיתי באוסטריה"

שחקן נבחרת ישראל, ערן זהבי. ברני ארדוב
יחזור למדים הלאומיים? זהבי/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully