וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ': "פתאום איזה אחד מאוסטריה מביא חבר שלו. זה מגעיל אותי"

שחקן העבר ממשיך במתקפה בעקבות מינוי הרצוג. הקורבנות הפעם: רוטנשטיינר ("נראה כמו פארסה גדולה") ורגב ("כמו שימנו אותי לשר הביטחון"). וגם: למה זנח את השאיפה להתמנות למאמן הנבחרת בעצמו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

איל ברקוביץ' ממשיך במתקפה בעקבות מינויו של אנדראס הרצוג למאמן נבחרת ישראל. אחרי פוסט האינסטגרם המדובר בו טען ש"מי שקיבל את ההחלטה זקוק לפסיכיאטר דחוף" וכינה את המינוי כ"אחד הרגעים העגומים והעצובים שהכדורגל הישראלי יכול לחוות", התראיין הבוקר (ראשון) שחקן העבר לגלי צה"ל והשמיע דברים ברוח דומה, רק שהפעם הפנה את החיצים לאנשים ספציפיים: המנהל המקצועי של הנבחרות וילי רוטנשטיינר ושרת הספורט מירי רגב.

"אני לא בעד אנדראס הרצוג ואני לא בעד מאמן זר. אני חושב שיש לנו מספיק מאמנים טובים, אם היו מביאים מאמן בסדר גודל של פפ גווארדיולה או אפילו קצת פחות, אין לי בעיה. אבל אם מביאים בחור של 'סדר לי ואני אסדר לך', של כל הקומבינות האלה, אז אני מעדיף שייתנו למאמן כמו ניר קלינגר, רן בן שמעון או טל בנין", אמר ברקוביץ'.

עוד בנושא

ברקוביץ' על מינוי הרצוג: "מי שקיבל את ההחלטה זקוק לפסיכיאטר"
מענקי ההעפלה של אנדראס הרצוג ליורו 2020 יצומצמו משמעותית
כשראיתי את הפוסט של ברקוביץ', הבנתי למה הרצוג הוא האיש הנכון. דעה

איל ברקוביץ' הבעלים של הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
לא חוזר בו. ברקוביץ'/ברני ארדוב

ברקוביץ' הודה לא אחת בעבר שאחת השאיפות שלו היא לאמן את נבחרת ישראל, מה שהעלה את החשד שהמתקפה שלו בעקבות מינוי הרצוג נובעת ממניעים אינטרסנטיים. הבוקר, בכל אופן, ברקוביץ' הכחיש. "אני לא רוצה להיות עכשיו מאמן נבחרת ישראל", אמר. "הייתה תקופה שרציתי מאוד, אבל אז סובבו לי את הגב וירדה לי המוזה הזאת. אין לי זמן לדברים האלה עכשיו. כשיהיה לי זמן, אתפנה לזה. אבל יש אנשים שרוצים את התפקיד הזה, אנשים ששירתו את הנבחרת, שהיו קפטנים שלה, שהם מאמנים היום בפועל. ופתאום בא איזה אחד מאוסטריה ומביא את החבר שלו, וזה נראה כמו פארסה אחת גדולה. אני נגעל מזה".

ברקוביץ' המשיך ואמר: "למה לא נגיע לכלום אף פעם בכדורגל הישראלי? בדיוק בגלל דברים כאלה. כי הכל פה קומבינות, ואותי זה מגעיל. אף אחד לא מדבר על זה, אבל הגיע הזמן שישימו סוף לכל הקומבינה הזאת. תכבדו את המקצוע הזה. אין יו"ר התאחדות המון זמן, תפסיקו לעשות כל הזמן קומבינות. יש פה מרכזים שהם בוחרים, העסקנים הקטנים מסדרים אחד לשני כל מיני סידורי עבודה וכל מיני קומבינות שאלוהים יודע מאיפה".

עוד באותו נושא

איל ברקוביץ' על מינוי אנדראס הרצוג: "מי שקיבל את ההחלטה זקוק לפסיכיאטר דחוף"

לכתבה המלאה
עוזר מאמן נבחרת ארצות הברית אנדראס הרצוג. GettyImages
"אם היו מביאים מאמן כמו גווארדיולה, הייתי מבין. אבל מישהו כמו הרצוג?"/GettyImages

בהמשך תקף ברקוביץ' את שרת הספורט. "מירי רגב לא קשורה לספורט. היא לא מבינה בזה כלום ולא הייתה מעולם על מגרש. חוץ מלעמוד על הפודיום ולהצטלם עם גביעים, מה היא קשורה לספורט? יש שרים בממשלה שצריכים להיות מקצועיים, גם בספורט. מירי רגב שרת הספורט? זה כמו שימנו אותי לשר הביטחון.

"שנים אני מחפש פתרון לכדורגל הישראלי, שנים שאני חושב איך לגמור עם הפארסה הזאת ולעשות פה כדורגל, והאמת? גם אני כבר לא יודע מה לעשות. אם אני הייתי שר הספורט, הייתי יושב אצל נתניהו פעם בשבוע ודורש ממנו לתקן את הספורט הישראלי. אבל מירי רגב לא עושה את זה. היא שרת הספורט שלוש שנים, ואני לא רואה שום דבר שהיא עשתה.

"אני לא בא לחפש תפקידים ולא רוצה שום דבר, אני מאושר במקום שאני נמצא בו היום, אבל רק אומר שהמדינה צריכה להתעשת ולקחת את הספורט שלה בידיים. לפני 20 שנה אני שיחקתי עם הנבחרת נגד איסלנד והם נראו כמו חבורת דייגים, והיום היא שם דבר בכדורגל העולמי וישראל הולכת רק אחורה. לא מעניין אותי להיות שר הספורט או יו"ר ההתאחדות, אני רק רוצה שמישהו יתעשת ויעשה משהו למען ילדינו".

נשיא המדינה ראובן ריבלין, שרת הספורט מירי רגב. ברני ארדוב
"חוץ מלהצטלם על גביעים, מה מירי רגב קשורה לספורט?"/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully