וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ' על מינוי אנדראס הרצוג: "מי שקיבל את ההחלטה זקוק לפסיכיאטר דחוף"

1.8.2018 / 23:42

שחקן הנבחרת לשעבר במתקפה חריפה על ההחלטה למנות את האוסטרי: "מהערבים העגומים והעצובים שהכדורגל הישראלי יכול לחוות. נבחרת ישראל היא של העם והעם שונא את הבנאדם הזה!"

אתר רשמי

לא כולם אהבו את מינויו של אנדראס הרצוג למאמנה החדש של נבחרת ישראל. שחקן הנבחרת איל ברקוביץ', שהביע לא פעם את רצונו להפוך למאמן הלאומי, פרסם הערב (רביעי) פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, ובו כתב:

"ערב טוב, זו פעם ראשונה שאני משתמש באינסטגרם שלי כדי לבטא את רגשותיי. הערב הזה הוא אחד הערבים היותר עגומים ועצובים שהכדורגל הישראלי יכול לחוות! הבשורה שאנדראה הרצוג נבחר למאמנה הבא של נבחרת ישראל גורמת לי לומר בפה מלא שאנחנו מדינת כדורגל של יפי נפש! איך יכול להיות שאנשים שנתנו להם לבחור במאמן לאומי שמייצג את העם, הדגל והלאום בוחרים בשונאי ישראל? אחד שלפני עשר שנים ויותר לא רצה להגיע עם נבחרתו בהיותו קפטן נבחרת אוסטריה לארצנו.

"כל אוהדי ישראל, כ-50,000 איש, זעקו לו בוז בכל נגיעה שלו בכדור והראו לו כמה הם שונאים אותו. איך קברניטי ההתאחדות נותנים יד למינוי הבזוי הזה? הרי הנבחרת היא של העם והעם שונא את הבנאדם זה! איך ממנים אחד שלא רצוי פה במקום אחד כמו ניר קלינגר שהיה קפטן נבחרת ישראל במשך עשור שלם ושירת את הנבחרת כ-15 שנים? תגידו לי אתם, איזה חשק יש לאוהדי נבחרת ישראל לראות את המשחקים כשעל הקווים עומד אדם שנוא ואויב הנבחרת בעבר? אני חושב שמי שקיבל את ההחלטה הזו זקוק לפסיכיאטר דחוף, אחרת אין לי הסבר למינוי הזה, זו בושה אחת גדולה!!!"

עוד בנושא:

אנדראס הרצוג ימונה למאמן נבחרת ישראל: "זה כבוד גדול עבורי"
לא רק ישראל זוכרת אותו לרעה: חמישה דברים שלא ידעתם על אנדראס הרצוג
אנדראס הרצוג ירוויח 20 אלף יורו לחודש, יחתום עד דצמבר 2019
אנדראס הרצוג ב-2009: "מעולם לא נתקלתי באווירה מרושעת כמו בישראל"

ניר ברקוביץ' על אנדראס הרצוג. צילום מסך
והנה מה שהיה לניר ברקוביץ' להגיד בנושא/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully