וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ישראל זוכרת אותו לרעה: חמישה דברים שלא ידעתם על אנדראס הרצוג

1.8.2018 / 21:35

מאמנה החדש של נבחרת ישראל נבחר לאחד משחקני הרכש הכושלים בתולדות באיירן מינכן, לא מעט בשל תקרית מפורסמת עם אוליבר קהאן. וגם: ההצעה שדחה במולדתו והחלום עליו הוא לא מוכן לוותר

אתר רשמי

1. דחה הצעה מוולפסברגר

אנדראס הרצוג שימש כפרשן ב"סקיי אוסטריה" בשנים האחרונות. לפני כמה חודשים דחה הצעה לאמן את וולפסברגר האוסטרית וטען: "בסופו של דבר דחיתי את ההצעה כי אני חושב שבקיץ יהיו לי שתיים או שלוש אפשרויות מעניינות יותר".

עוד בנושא:

אנדראס הרצוג ימונה למאמן נבחרת ישראל: "זה כבוד גדול עבורי"
אנדראס הרצוג ירוויח 20 אלף יורו לחודש, יחתום עד דצמבר 2019
אנדראס הרצוג ב-2009: "מעולם לא נתקלתי באווירה מרושעת כמו בישראל"

אנדראס הרצוג, מאמן נבחרת ישראל. GettyImages
לג'וב הזה חיכה? הרצוג/GettyImages

2. התקרית עם אוליבר קהאן

ב-1995/6 שיחק בבאיירן מינכן. זו הייתה אחת העונות הקשות בקריירה שלו והוא סיים אותה עם 28 הופעות ושני שערים בלבד. הבווארים הפסידו את האליפות לבורוסיה דורטמונד וגם בגביע הודחה כבר בסיבוב השני אחרי הפסד 3:1 לפורטונה דיסלדורף. רגע השפל מבחינת הרצוג באותה עונה וכנראה אחד הרגעים המשפילים בקריירה שלו הגיע ב-13 באפריל 1996 במשחק חוץ מול שטוטגרט. הרצוג איבד כדור במרכז המגרש, מה שהוביל למתפרצת מסוכנת של היריבה. בעוד הרצוג מסתובב ומתחיל ללכת לעבר ההתקפה, הגיח מאחוריו אוליבר קאן העצבני, תפס אותו מאחור בחולצתו והשליך אותו. הרצוג המופתע לא הגיב בכלל.

הרצוג עצמו התייחס לתקרית ב-2002 ואמר: "אם הייתי מקשיב יותר לקהאן, אולי הייתי מצליח בבאיירן. למעשה, אולי הוא בחור נחמד מאוד והיה אחד היחידים שהיו נחמדים אלי ועזרו לי בבאיירן באותה עונה". אותו אירוע, אגב, נזכר גם בהיסטוריה של קהאן כזה שהפך אותו לאימת השחקנים והיריבים בבונדסליגה וזיכה אותו בכינוי "הגורילה בשער של באיירן".

עוד באותו נושא

אנדראס הרצוג ירוויח 20 אלף יורו לחודש, יחתום עד דצמבר 2019

לכתבה המלאה
שחקן באיירן מינכן לשעבר אנדראס הרצוג. AP
עונה קשה. הרצוג בבאיירן/AP

3. שיתוף הפעולה עם דומיניק תים

* בשנת 2017 ביקש דומיניק תים לשכור את הרצוג כיועץ וסוג של מאמן עבור הקבוצה שייסד ב-2016 ביחד עם חבריו באוסטריה, TFC מצנדורף (First Tennis & Football Club). חוץ מהיותו טניסאי מצוין, האוסטרי הוא גם חובב כדורגל גדול ומשחק בו נטל חלק עם הקבוצה הצנועה שלו מליגת החובבים משך מאות צופים שבאו לראות אותו משחק עם חבריו. בראיון במאי 2017 נשאל על האהבה הגדולה שלו לצ'לסי וכשנשאל האם יש לו קבוצה אהודה באוסטריה אמר תים: "לא, רק הקבוצה שייסדתי עם חבריי. אנחנו מקווים שיקבלו אותנו לאחת מהליגות. אנדי הרצוג כבר בא לעזור לנו ועכשיו אני מקווה שנוכל לצרף גם שחקנים טובים".

שחקן ורדר ברמן לשעבר אנדראס הרצוג. GettyImages
עשה טובה לתים. הרצוג/GettyImages

4. משחקני הרכש הכושלים בתולדות באיירן

ב-2017 בחר עיתון "זודדויטשה" המקורב מאוד לבאיירן מינכן באנדי הרצוג לאחד משחקני הרכש הכושלים בהיסטוריה של באיירן מינכן. "אחרי הכול, אנדי הרצוג השיג תהילה גדולה בבאיירן מינכן. הוא כנראה השחקן היחיד בהיסטוריה של הבונדסליגה שנוער כך על ידי שחקן מהקבוצה שלו במהלך משחק. הרצוג חזר אחרי זמן קצר לוורדר ברמן, לפחות שם אף אחד לא ניענע אותו ככה". שחקנים נוספים ברשימה הם מהדי בנעטיה, מריו גצה, לארס לונדה, ברנרדו, אמיל קוסטדינוב, ז'אן פייר פאפן, עלי דאי, טורסטן פרינגס ואחרים.

שחקן ורדר ברמן לשעבר אנדראס הרצוג. GettyImages
ברשימה עגומה. הרצוג/GettyImages

5. חולם על ורדר ברמן

אחרי שפרנקו פודה מונה למאמן נבחרת אוסטריה והועדף על פני הרצוג, פרסם קשר העבר טור בו איחל בהצלחה למאמן החדש, אבל גם תקף. "אני כל הזמן קורא שאומרים שאין לי מספיק ניסיון כמאמן. בכנות, אני לא יכול לשמוע את האמירות המטומטמות האלה. יש לי כבר יותר מ-100 משחקים בינלאומיים כמאמן (כשהוא מתכוון לכך שעבד כמאמן שותף ולא עוזר מאמן בעבר). יש הרבה מאמנים שאין להם את הניסיון הזה אפילו בבונדסליגה. חוויתי כל כך הרבה שיכולתי לקחת כל קבוצה. אבל בסדר, אני מקבל את זה. אני יכול לחכות, אבל שיהיה ברור שאני פתוח כבר להצעות נוספות". פרט לנבחרת אוסטריה, עוד תפקיד בו הרצוג חושק ולא מסתיר את זה הוא מאמן ורדר ברמן, המועדון בו עשה את מרבית שנותיו הגדולות כשחקן ושתמיד העדיף מישהו אחר על פניו אחרי פיטורים של עוד מאמן בשנים האחרונות.

"תמיד קורה משהו חדש, אז אני אופטימי", הוא כתב באותו טור בשנה שעברה, "אין שאלה שהייתי מוכן להתמנות מיידית למאמן של ורדר ברמן כי זה מועדון מיוחד מאוד בשבילי. אני תמיד רק מועמד בתקשורת, אבל מעולם לא היו שיחות רציניות בנושא עם מישהו. לכן אני גם לא בונה על זה שהמצב ישתנה בפעם הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully