וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדראס הרצוג ב-2009: "מעולם לא נתקלתי באווירה מרושעת כמו בישראל"

1.8.2018 / 19:22

המאמן החדש של נבחרת ישראל אמר לפני תשע שנים לעיתון האוסטרי "לאולה": "אלפיים ישראלים חיכו לנו בשדה והפגיזו אותנו בביצים ועגבניות. הקהל קיבל את המגיע לו בתוספת הזמן"

אתר רשמי

אנדראס (אנדי) הרצוג מונה היום (רביעי) למאמנה החדש של נבחרת ישראל, אולם בשנת 2009 רשם התבטאות חריגה לאור התיקו המפורסם של נבחרת אוסטריה בישראל בשנת 2001. לקראת משחק הגומלין בין רד בול זלצבורג למכבי חיפה בפלייאוף על העלייה לליגת האלופות חזר אז העיתון האוסטרי "לאולה" לאחור במנהרת הזמן לאוקטובר 2001 על מנת לשאוב קצת עידוד מההיסטוריה, לתיקו המפורסם בין נבחרת אוסטריה לנבחרת ישראל (1:1) במוקדמות מונדיאל 2002, שהעלה את האוסטרים לפלייאוף על חשבון ישראל.

הרצוג, שכבש את שער השוויון הדרמטי בבעיטה החופשית הכל כך זכורה בתוספת הזמן, זכר את הביקור בישראל כאירוע טראומתי למרות התוצאה, בעקבות המהומות ששררו בארץ בימי פתיחת האינתיפאדה השנייה. "אלפיים ישראלים חיכו לנו בשדה התעופה והפגיזו אותנו בעגבניות וביצים", אמר הרצוג. "המשחק הזה נתפס בישראל לא כאירוע ספורט אלא כאקט פוליטי".

"לא נתקלתי באווירה מרושעת כמו שהייתה במשחק הזה", המשיך הרצוג. "זו הייתה חוויה אמיתית עם סוף טוב בסיומה, כשהקהל קיבל את המגיע לו בתוספת הזמן. הייתי אז כבר בן 33, ולפני הבעיטה אמרתי לעצמי 'פעם אחת בקריירה, אני רוצה שיהיה לי עכשיו מזל'. ואז הכדור חמק איכשהו מעבר לחומה ונכנס לשער. בדיעבד השתמשתי באותו רגע בכל המזל שנשאר לי עד סוף הקריירה, אבל זה היה שווה את זה".

עוד בנושא:
אנדראס הרצוג ימונה למאמן נבחרת ישראל

שחקן נבחרת אוסטריה לשעבר אנדראס הרצוג חוגג את השער מול נבחרת ישראל. AP
לא השתגע על הביקור בישראל. הרצוג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully