וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקו קובאץ': "אין מה לדבר על לבנדובסקי, הוא חלוץ ברמה עולמית"

מאמן באיירן מינכן שיבח את החלוץ הפולני שכבש שלושער בניצחון המוחץ 0:5 על פרנקפורט בסופר קאפ הגרמני. על המשחק מול האקסית שלו אמר המאמן: "הם הקשו עלינו במשך 20 דקות"

AP

באיירן מינכן פתחה אמש (ראשון) בסערה את עונת הכדורגל 2018/19 בגרמניה עם זכייה בסופר קאפ לאחר 0:5 מוחץ על פרנקפורט. רוברט לבנדובסקי, שכבר נראה היה בדרכו למועדון אחר במהלך הקיץ , היה הכוכב הגדול של המשחק עם שלושער.

מאמנו החדש של החלוץ ניקו קובאץ' הרעיף עליו מחמאות בסיום מהן ניתן להבין שלבווארים אין שום כוונה לוותר על הנכס הפולני שלהם. לדברי קובאץ': "אנחנו באמת לא חייבים לדבר יותר מדי על רוברט. הוא חלוץ ברמה עולמית והוא הוכיח את זה היום מעבר לכל ספק. לא קל לכבוש שלושער בתוך 70 דקות".

עוד בנושא
דמבלה גנב למסי את ההצגה בסופר קאפ: "יש לנו תקוות גדולות לגביו"
תומאס טוכל: "אני ממש לא בטוח שאדריאן ראביו ימשיך איתנו"
פפ גווארדיולה עקץ את מוריניו, באנגליה "מתגעגעים" לארסן ונגר

רוברט לבנדובסקי, שחקן באיירן מינכן. רויטרס
נראה שהוא לא הולך לשום מקום. לבנדובסקי/רויטרס

על המשחק עצמו שהיה חד צדדי לחלוטין אמר קובאץ', שאימן בעונה שעברה את היריבה מפרנקפורט: "הנענו את הכדור היטב ולא אפשרנו ליריב להגיע למצבי הבקעה. עשרים הדקות הראשונות לא היו קלות עבורנו אבל מצאנו את הפתרונות הנדרשים. גם המזל האיר לנו פנים היום. על פניו ניתן היה לצפות שנבקיע שער או שניים פחות".

המאמן סיכם: "אני מרוצה מהזכייה בתואר הזה ומקווה שזה יחזק אותנו לקראת המשך הדרך. ולפרנקפורט שלי אני מאחל עונה טובה ומוצלחת לפחות כמו זו שהייתה בעונה שעברה".

עוד באותו נושא

גרמניה: באיירן מינכן זכתה בסופר קאפ עם 0:5 מוחץ על פרנקפורט

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully