וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס טוכל: "אני ממש לא בטוח שאדריאן ראביו ימשיך איתנו"

אחרי הניצחון החלק 0:3 על קון, מאמן פ.ס.ז' התפנה לעסוק בעתידו של הקשר בן ה-23 ושוב שיגר לעברו מסר מתריס: "הוא חייב לעבוד כדי להיות שחקן על". בופון אחרי הבכורה: "היה פנטסטי"

AP

פ.ס.ז' על שלל כוכביה פתחה אמש (ראשון) את הליגה הצרפתית עם ניצחון קליל 0:3 על קון. ג'יג'י בופון שמר על רשת נקיה, ניימאר מצא את הרשת והגזרה שלו נראת באופן מפתיע רגועה בשלב הזה של העונה ותומאס טוכל יכול להמשיך ולבנות ברוגע את הפאזל שלו. עם זאת, מי שעדיין מספק את הכותרות בשורות הענקית מעיר האורות הוא אדריאן ראביו שכבש את השער השני לזכות פ.ס.ז' אמש. לאחר המשחק נשאל טוכל בנוגע לעתידו של הקשר בן ה-23 ואמר: "אני ממש לא בטוח שאדריאן יישאר. ישבתי איתו והוא יודע שאני אוהב לעבוד איתו, הוא פוטנציאל נהדר, אבל הוא חייב להשתפר כדי להפוך לשחקן מן הטופ העולמי".

מי שהוזכרה כמועמדת לקלוט את ראביו במהלך הקיץ היא ברצלונה וכעת נותר לראות האם יהיו התפתחויות בעניין זה.
על המשחק עצמו אמר טוכל: "הניצחון הזה הגיע לנו. לקבוצה הזאת יש פוטנציאל עצום אבל אנחנו עוד צריכים להשתפר. זו רק תחילת העונה ויש שחקנים שהתאמנו שבעה או שמונה ימים בלבד".

השוער ג'יג'י בופון ששיחק לראשונה אחרי שנים רבות משחק רשמי שלא במדי יובנטוס נשמע נרגש למדי ואמר: "שמרנו על רשת נקייה וזה חשוב לכל הקבוצה. האווירה פה פנטסטית ומרגשת. היה חשוב לנו הניצחון הזה כדי לצבור ביטחון. אני מאוד מאושר".

עוד בנושא
ברצלונה זכתה בסופרקופה הספרדי אחרי שגברה 1:2 על סביליה, שער ניצחון לדמבלה
דמבלה גנב למסי את ההצגה בסופר קאפ: "יש לנו תקוות גדולות לגביו"
פפ גווארדיולה עקץ את מוריניו, באנגליה "מתגעגעים" לארסן ונגר

אדריאן ראביו, שחקן פ.ס.ז'. רויטרס
מתי הסאגה תיגמר? ראביו מול קון/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • פ.ס.ז'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully