וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמבלה גנב למסי את ההצגה בסופר קאפ: "יש לנו תקוות גדולות לגביו"

הפרעוש אמנם הפך לשיאן התארים של ברצלונה אחרי ה-1:2 על סביליה, אך בספרד עסקו בעיקר בשער הענק של הצרפתי שכנראה הבטיח לעצמו עוד עונה בקאמפ נואו. וגם: וואלוורדה סקפטי לגבי ה-VAR

AP

ברצלונה וליאונל מסי כתבו עוד פרק קטן בהיסטוריה המפוארת של המועדון הקטאלני: בארסה ניצחה 1:2 את סביליה וזכתה בסופר קופה הספרדי. הפרעוש מצידו כבש פסגה נוספת כשעקף את אנדרס אינייסטה והפך לשיאן התארים של המועדון עם 33 גביעים בארון האישי. אבל את ההצגה גנב דווקא עוסמאן דמבלה. הקיצוני הצרפתי שהגיע בקיץ שעבר מדורטמונד לא ממש השתלב במועדון ובימים אלו מתחוללת חרושת שמועות לפיה דמבלה יעשה את דרכו לפ.ס.ז' או לחלופין לארסנל כבר בימים הקרובים. אמש, דמבלה סתם לפחות זמנית את אלו המבקרים אותו והפגיז טיל אדיר בדקה ה-78 שהתברר גם כשער הניצחון של ברצלונה.

לאחר המשחק מאמן בארסה ארנסטה וואלוורדה יותר מרמז שדמלה לא הולך לשום מקום. לדברי המאמן: "יש לנו תקוות אדירות בכל הנוגע לשחקן הזה. הוא צעיר ויש עוד דרך ארוכה לפניו. עזיבה שלו? אני בכלל לא חושב על זה". על העובדה שמסי הפך לשיאן התארים של המועדון השיב וואלוורדה ביובש יחסי: "אם מישהו יכול להגיע להישג שכזה, הרי זה שחקן ברמתו של מסי".

על המשחק עצמו אמר המאמן הבאסקי: "האמת היא שסביליה הקשתה עלינו את המשחק ואחרי שהם כבשו את השער הראשון היה לנו מאוד קשה לחזור. למרות שאם מסתכלים על האופן שבו התפתח המשחק במחצית השנייה אנחנו אלו שהיינו קרובים לניצחון".

עוסמאן דמבלה ברצלונה. רויטרס
לא הולך לשום מקום? עוסמאן דמבלה/רויטרס

וואלוורדה גם התייחס בספקנות ל-VAR שהוכנס לשימוש בספרד ובעזרתו הוענק לסביליה שער היתרון הזמני של פאבלו סראביה. לדברי מאמן בארסה: "זה כלי שיכול להיות שימושי אך אני מקווה שהוא לא ישפיע על הקצב של המשחקים".

מן העבר השני הדברים נראים אחרת. בדקה ה-90 סביליה הייתה יכולה לשלוח את המשחק להארכה אבל ויסאם בן יידר לא הצליח למצוא את הרשת של טר סטגן שהדף את הבעיטה ונתן את האות לחגיגות של ברצלונה. המאמן החדש של האנדלוסים פאבלו מאצ'ין הכריז בסיום: "לפעמים הדרך שבה מתפתח המשחק היא אכזרית. אני חושב שאם היינו כובשים את הפנדל זה היה נותן לנו יותר רוח לקראת ההארכה והיה לנו סיכוי טוב יותר לקחת את המשחק. היו לנו יותר מצבים מאשר להם אבל טר סטגן הציל את הפנדל ונגמרו לנו האופציות". עם זאת הדגיש מאצ'ין: "היום הקבוצה שלנו הראתה רוח ונשמה והשחקנים שלי ייצרו מצבים ונלחמו עד הסוף. אני לא יכול לבקש יותר מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully