וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאב הראש של אפואל ניקוסיה: דה וינסנטי צפוי לפתוח בחוד נגד באר שבע

אלופת קפריסין נותרה בלי חלוץ טבעי לקראת הגומלין ביום חמישי. ברונו בלתזאר מודאג מהיכולת של השוער בוי וטרמן וצפוי לערוך לפחות שינוי אחד בחוליית ההגנה. קרלאו יחזור בזמן?

צילום ועריכה: קובי אליהו

מאמן אפואל ניקוסיה, ברונו בלתזאר, ממשיך לשבור את הראש בנוגע לאיוש החוד של קבוצתו במשחק הגומלין נגד הפועל באר שבע במוקדמות הליגה האירופית ביום חמישי (2:2 במשחק הראשון). דלאטורה הברזילאי הורחק בטרנר, רזה קוצ'נז'אד לא נרשם למשחקים נגד האלופה הישראלית וכעת אלופת קפריסין נותרה ללא חלוץ. אפואל תחתים חלוץ עד תום מועד ההעברות, אבל גם אם זה יקרה השבוע, הוא לא יוכל להירשם למשחק ב-GSP.

בקפריסין מעריכים שמי שיפתח בחוד בסופו של דבר יהיה הקשר ההתקפי תומאס דה וינסנטי, אבל מדובר בפיתרון שרחוק מאוד מלהיות אידיאלי. הארגנטינאי שיחק 63 דקות בבאר שבע, במה שהיה המשחק השני שלו בלבד מאז דצמבר. דה וינסנטי חזר לאפואל כחצי שנה אחרי ששוחרר מאל שבאב מאיחוד האמירויות והוא עדיין חלוד מאוד.

הבעיות של אפואל לא נגמרות בחוד. בוי וטרמן הציג יכולת חלשה מאוד בין הקורות ובלתזאר שוקל לספסל אותו ולתת את המקום בשער לרפאל רומו. שוער נבחרת ונצואלה חזר מהשאלה אחרי עונה טובה בבירסחוט מליגת המשנה בבלגיה, אבל הוא חסר כל ניסיון במפעלים אירופים ומכאן ההתלבטות האם לסמוך עליו.

לפי התקשורת הקפריסאית, המגן השמאלי קאג'ו יפנה את מקומו בהרכב לניקולאס יואנו וגיאס זהיד הנורבגי עשוי לפתוח בכנף. סתתיס אלונפטיס עדיין לא מתאמן באופן סדיר וכנראה ייעדר. הבלם הברזילאי קרלאו המריא מתל אביב היישר לברזיל אחרי שאשתו ילדה. הוא אמור לחזור לקפריסין ביום שני ובאפואל מקווים שהוא לא ייאחר ויגיע בזמן להכנות האחרונות.

עוד בנושא:

באר שבע תוכל לרכוש את האסלביינק תמורת 2.5 מיליון יורו
מאור מליקסון ייעדר כמה שבועות, קורהוט לא עוזר לאנורתוזיס
הפועל באר שבע ואפואל ניקוסיה נפרדו ב-2:2 בטרנר

שחקן הפועל באר שבע, בן שהר, מול שחקן אפואל ניקוסיה, קאג'ו. ברני ארדוב
ישלם את המחיר על היכולת החלשה. קאג'ו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully