וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "עוד כילד קיוויתי שאשחק ביובנטוס, הכול נהדר בינתיים"

הכוכב הפורטוגלי דיבר בערוץ הטלוויזיה של הזברות, החמיא לקהל בטורינו ("מחיאות הכפיים אחרי שער המספרת ריגשו אותי"), הציב יעדים גבוהים ("רק תארים מעניינים אותי") והביע תקווה שיתאקלם מהר בסריה א'

אתר רשמי

כבר חודש עבר מאז שכריסטיאנו רונאלדו הדהים את עולם הכדורגל עם מעבר מריאל מדריד לשורות יובנטוס. כעת הכוכב הפורטוגלי שמתאמן עם חברין החדשים לקראת פתיחת העונה העניק ריאיון לערוץ הטלוויזיה של הזברות וחשף מעט מן התחושות שמלוות אותו.

על המועדון החדש שלו אמר רונאלדו: "אני מרגיש נהדר. הכול היה טוב. הבדיקות שעברתי, האנשים סביב האצטדיון, האנשים היו נחמדים. אני מרוצה. אני מאושר. זה מועדון נהדר. מאז שהייתי ילד הסתכלתי על הקבוצה הזאת וקיוויתי שיום אחד אשחק בה. עכשיו אני נמצא במועדון בפנטסטי. אחד הטובים בעולם. אני מאושר".

על הרגע שבו החליט לעבור ליובנטוס:"לא היה רגע ספציפי כזה. פשוט שיחקנו כמה פעמים נגד יובנטוס והיתה לי תחושה שכאן אוהבים אותי. זה אחד המועדונים הטובים בעולם, כך שההחלטה היתה קלה".

עוד בנושא
דיווח: ברצלונה פתוחה לקבלת הצעות עבור עוסמאן דמבלה
מוריניו: "לא חשבתי שאהיה במצב הזה. צריך לשכוח מהשם ומההיסטוריה של מנצ'סטר יונייטד"
רודי גרסיה: "באתי למארסיי כדי לזכות בתארים. הגיע הזמן שנהיה ווינרים"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. יובנטוס, אתר רשמי
האם האידיליה תיגמר בקרוב? רונאלדו/אתר רשמי, יובנטוס

על השער שהבקיע במספרת לרשת יובנטוס בעונה שעברה ומחיאות הכפיים של אוהדי הזברות: "זה היה מאוד מיוחד ואף פעם לא קרה לי שהקהל היריב מחא לי כפיים. זה היה מאוד מוזר והייתי מאוד מופתע בהתחלה. זה רגע שגרם לי לאוהב את יובנטוס. לא אגיד שהיה לזה משקל מכריע בהחלטה שלי, אבל כל פרט קטן עוזר.

על השער הראשון שיבקיע במדי יובנטוס: "אני לא חושב על זה בכלל. השער הזה יגיע באופן טבעי. מה שמעניין אותי באמת זה להיות בכושר טוב לעזור למועדון לזכות בתארים".

על המעבר לליגה האיטלקית: "צפיתי בה בטלוויזיה, אבל לא שיחקתי בה מעולם. אני מקווה שאתאקלם בה מהר. באתי למועדון הכי טוב באיטליה וזה מרגש להתחיל עונה חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully