וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודי גרסיה: "באתי למארסיי כדי לזכות בתארים. הגיע הזמן שנהיה ווינרים"

מאמן מארסיי יצא בהצהרת כוונות אחרי הניצחון המוחץ על טולוז במשחק הפתיחה של הליגה הצרפתית: "נעשה הכול כדי לשמח את האוהדים שלנו ולקחת נקודות במשחקים החשובים של העונה"

עריכת וידאו: מתן חדד

הליגה הצרפתית יצאה אמש לדרך עם ניצחון מוחץ של מארסיי 0:4 על טולוז שנראתה חסרת אונים. דמיטרי פאייה כבש פעמיים (45 בפנדל, 62) וואלר ז'רמן ופלוריאן תובאן (92) הצטרפו לחגיגה בדקות הסיום. טבעי שהעיניים יהיו נשואות גם העונה לעבר פ.ס.ז' ומונאקו אבל הקבוצה מהעיר הדרומית אותתה שעדיין לא צריך להספיד אותה בכל הקשור לצמרת.

מאמן מארסיי רודי גרסיה השמיע דברים ברוח זו אחרי המשחק ואמר: "הגעתי לכאן כדי לזכות בתארים. לצערי לא עשינו את זה בשנה שעברה ורק הגענו לגמר אירופי (בו הפסידו הצרפתים 3:0 לאתלטיקו מדריד). הגיעה הזמן שמארסיי תהפוך השנה לקבוצה ווינרית שלוקחת נקודות במשחקים חשובים. אעשה כל מה שדרוש כדי שזה יקרה.

גארסייה המשיך בהצהרת הכוונו שלו ואמר: "נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי לשמח את אוהדים שלנו והיום היה הצעד הראשון בכיוון הזה. אם נגיע העונה ל-77 נקודות בדיוק כמו שהיו לנו בעונה שעברה אנחנו נגיע לשלוש הגדולות (בעונה שעברה זה הספיק למקום רביעי אחרי קרב צמוד עם ליון). אנחנו חייבים להגיע לליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully