וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "לא חשבתי שאהיה במצב הזה. צריך לשכוח מהשם ומההיסטוריה של מנצ'סטר יונייטד"

המאמן הפורטוגלי של השדים האדומים שוב ביקר את ההנהלה על העדר רכש לאחר הניצחון 1:2 על לסטר במשחק הפתיחה של הפרמיירליג. במקביל פרגן מוריניו לפול פוגבה שכבש בפנדל לאחר ויכוח עם אלכסיס סאנצ'ס: "הוא מפלצת"

עריכת וידאו: מתן חדד

מנצ'סטר יונייטד פתח אמש (שישי) את עונת הפרמיירליג 2018/19 עם ניצחון 1:2 על לסטר כשפול פוגבה (3, פנדל) ולוק שואו מצאו את הרשת והעניקו לשדים האדומים שלוש נקודות באולד טראפורד. שער של ג'יימי ורדי בתוספת הזמן לא מנע הפסד מהשועלים.

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו ניצל את הניצחון כדי שוב למתוח ביקורת על ההנהלה שלא סיפקה מבחינתו את הסחורה ולא צירפה למועדון את השחקנים שהיה מעוניין בהם. הפורטוגלי אמר לאחר המשחק: "בפתיחת הפרמיירליג אני מוצא את עצמי עם שוק העברות סגור במצב שבו לא חשבתי שאהיה. אני חושב שבמצב הנוכחי המנג'רים של קבוצות כדורגל הופכים למאמנים ראשיים. יש לנו צוות אימון גדול ובמצב הנוכחי אני לא 'מנג'ר' אלא יותר 'מאמן ראשי'. זה הכיוון שאליו הכדורגל הולך.

מוריניו המשיך באותו קו תקיף כשאמר: "עכשיו אנחנו נחכה לסוף נובמבר כדי לדעת לאיזה כיוון אנחנו הולכים והאם אנחנו נוכל להיאבק על התואר. שיחקנו היום נגד קבוצה שהוציאה יותר כסף מאיתנו בפגרה. צריך להתרגל לרעיון שאנחנו משחקים מול קבוצות באותה איכות כמו שלנו. תשכחו מהשם (של המועדון) ומההיסטוריה. כל משחק יהיה קשה".

עוד בנושא
רונאלדו: "עוד כילד קיוויתי שאשחק ביובנטוס, הכול נהדר בינתיים"
דיווח: ברצלונה פתוחה לקבלת הצעות עבור עוסמאן דמבלה
כיצד מישל פלאטיני כמעט הגיע לבונדסליגה בתחילת הקריירה

ז'וזה מוריניו, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
לא רגוע. ז'וזה מוריניו/רויטרס

על פול פוגבה שביקש לעבור בפגרה לברצלונה ונשאר באולד טראפורד אמר מוריניו: "פוגבה היה פשוט מפלצת היום. הוא היה פנטסטי. התרומה שלו הייתה אדירה. חשבתי שהוא ייתן לנו מקסימום 60 דקות והוא נתן 80".

אגב, לפני בעיטת הפנדל נראה פוגבה מתווכח עם אלכסיס סאנצ'ס על הזכות לבעוט את הפנדל. בסופו של דבר הצרפתי, כאמור, היה זה שניגש לבעוט וגם מצא את הרשת. "פוגבה הוא הבחירה הראשונה שלנו. הוא בועט פנדלים פנטסטי", אמר מוריניו בהקשר זה.

פוגבה מצידו הכריז לאחר הניצחון: "אני עדיין צעיר ורוצה להשתפר. הזכייה בגביע העולמי לא תעצור אותי. אני רוצה עוד תארים. עוד לא זכיתי בפרמייר ליג. עוד לא זכיתי בליגת האלופות וגם לא באליפות אירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully