וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה פתוחה לקבלת הצעות עבור עוסמאן דמבלה

בספרד טוענים כי בניגוד לעמדה הרשמית, האלופה מוכנה לשקול מכירה של השחקן אם ההצעה הכספית תהיה משביעת רצון. מאמנו לשעבר של דמבלה תומאס טוכל לוחץ על הנהלת פ.ס.ז' לצרף את הקיצוני

עריכת וידאו: מתן חדד

כלי תקשורת בספרד טוענים כי ברצלונה פתוחה להצעות בעניינו של עוסמאן דמבלה וכי אם ההצעה של פ.ס.ז' תניח את דעתה של אלופת ספרד מבחינה כלכלית יהיה ניתן לבצע את העסקה. זאת למרות שהעמדה הרשמית של בארסה היא כי דמבלה בן ה-21 שהגיע לקאמפ נואו בעסקת ענק מדורטמונד בקיץ שעבר הוא אינו למכירה.

מי שדוחף מן העבר השני לביצוע העסקה הוא המנג'ר החדש של פ.ז.ז' תומאס טוכל ששיתף פעולה עם דמבלה בתקופה שאימן בבורוסיה דורטמונד. עם זאת בחלק ההתקפי של פ.ס.ז' כבר נמצאים כוכבים גדולים כמו ניימאר, קיליאן אמבפה ואדינסון קבאני כך שטוכל יתקשה להבטיח לדמבלה במהלך המשא ומתן מקום בהרכב של אלופת צרפת. מועמדת נוספת שהוזכרה כמועמדת לקלוט את דמבלה היא ארסנל, אולם בשל אילוצים כלכליים המועדון הלונדוני מסוגל כעת להציע עסקת השאלה בלבד, דבר שלא מספק את ברצלונה.

במצב העניינים הנוכחי בברצלונה ממתינים כעת לראות האם תגיע הצעה כספית מספקת בכל הנוגע לדמבלה ואם היא אכן תהיה כזו סביר להניח שיהיו התפתחויות בנושא. אם הצרפתי יישאר בסופו של דבר בקאמפ נואו צפויה לו שנה קשה נוספת של מאבק על דקות משחק.

עוד בנושא
מוריניו: "לא חשבתי שאהיה במצב הזה. צריך לשכוח מהשם ומההיסטוריה של מנצ'סטר יונייטד"
כיצד מישל פלאטיני כמעט הגיע לבונדסליגה בתחילת הקריירה
רודי גרסיה: "באתי למארסיי כדי לזכות בתארים. הגיע הזמן שנהיה ווינרים"

עוסמאן דמבלה ברצלונה. רויטרס
בדרך החוצה מברצלונה? עוסמאן דמבלה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully